środa, 1 stycznia 2014

Szampon Joanna Naturia z biosiarką i bursztynem

Jest to moim zdaniem jeden z lepszych szamponów z jakimi miałam do czynienia. Z uwagi na to, że jestem posiadaczką włosów, które dość szybko się przetłuszczają kosmetyk ten jest rewelacyjnym rozwiązaniem. Natrafiłam na ten produkt przypadkowo i postanowiłam sprawdzić jego działanie, nie ukrywam, że skusiła mnie także bardzo niska cena (ok. 4-5 zł). Opakowanie tego produktu spełnia swoje funkcje i nie wygląda najgorzej. Butelka o pojemności 200 ml jest przeźroczysta, dzięki czemu dobrze widać ile jeszcze kosmetyku zostało w środku. Poza tym zamykana jest na tzw. klik, jak większość dostępnych na rynku szamponów.


Szampon jest dość gęsty i ma piękny bursztynowy kolor. Niestety nie należy się spodziewać powalających walorów zapachowych. Na szczęście po spłukaniu włosów zapach ulatnia się. Jakie są efekty? Dla mnie super :) Skóra głowy jest dobrze oczyszczona, a włosy dłużej pozostają świeże, po prostu nie przetłuszczają się tak szybko. Jedynym minusem jest plątanie się włosów po jego użyciu, wystarczy jednak odrobina odżywki i problem znika. Szampon jest wydajny, tani i po prostu skuteczny, dlatego na pewno jeszcze nie raz go kupię.


Miałyście może do czynienia z innymi szamponami z tej serii? A może znacie inny dobry szampon do włosów przetłuszczających się, który jest szczególnie godny uwagi? Chętnie wypróbuję :)

Czekam na Wasze opinie w komentarzach.

Pozdrawiam :)

1 komentarz: