poniedziałek, 13 stycznia 2014

Paczka od Etno Bazar i roczek bloga :)

Ostatnio dotarła do mnie rewelacyjna paczucha w ramach dalszej współpracy ze sklepem internetowym Etno Bazar. Otrzymałam aż trzy kosmetyki, które sama mogłam wybrać z oferty sklepu. Oto co znalazło się w paczce :)


Mydełko z 24-karatowym złotem
Mydło do włosów Shikakai
Olej z konopi indyjskiej

Już wczoraj rozpoczęłam testowanie i mam nadzieję, że wszystkie kosmetyki spełnią moje oczekiwania :) Może któryś z nich szczególnie Was zainteresował? Dajcie znać w komentarzach, wówczas zrecenzuję ten produkt w pierwszej kolejności. 

Poza tematem paczki, dopiero dziś zauważyłam, że mój blog ma już rok :) Bardzo szybko minął ten czas. Pierwszy post opublikowałam 7 stycznia 2013 r. i nie do końca byłam pewna czy ten pomysł z blogowaniem przetrwa. Okazało się jednak, że jest to dość wkręcające zajęcie, które przypadło mi do gustu :) Mam nadzieję, że mój blog będzie istniał jeszcze przez kilka lat ;) 
W tym miejscu bardzo chciałabym podziękować wszystkim obserwatorom i osobom, które czytają i odwiedzają mojego bloga. Wielkie dzięki! 


5 komentarzy:

  1. Gratki współpracy :) Kolejnego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie to mydło do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie interesuje to mydełko ze złotem, aktualnie używam mydła z nanosrebrem i zastanawiam się czy to Twoje ma podobne przeznaczenie i jakie daje efekty :)
    muszę przyznać, że Twój blog jest jednym z niewielu "kosmetycznych", jakie mi się podobają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń