niedziela, 17 listopada 2013

Szampon Timotei Pure naturalne oczyszczenie

Szampon ten kupiłam bez większego przekonania, po prostu chciałam wypróbować coś nowego. Z racji tego, że moje włosy mają skłonność do łupieżu i szybko się przetłuszczają dość trudno znaleźć mi szampon idealny. Muszę przyznać, że ten produkt dał radę :) 


Kosmetyk zamknięty jest w bardzo przyjemnym dla oka opakowaniu. Butelka z przeźroczystego plastiku pozwala kontrolować ile jeszcze produktu zostało wewnątrz. Szata graficzna jest bardzo oszczędna, ale jak wiadomo niekiedy siła tkwi w prostocie. Ogromnym atutem jest zamknięcie, które stosowane jest coraz częściej przez producentów kosmetyków i znacząco ułatwia użytkowanie produktu :) 


Pojemność opakowania, to aż 400 ml, czyli całkiem sporo. Zapłaciłam za ten szampon ok. 7-8 zł, nie pamiętam już dokładnie ile, w każdym bądź razie opłaca się :) Kosmetyk ten ma bardzo delikatny, przyjemny zapach i idealną jak dla mnie konsystencję - nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Co do jego działania faktycznie sprawia, że włosy są lekkie, miękkie w dotyku i dłużej pozostają świeże.

Uważam, że to naprawdę świetny szampon, w który warto się zaopatrzyć :)
Moja ocena - 5/5

2 komentarze:

  1. moje włosy też dosyć szybko się przetłuszczają ; /
    chyba zaopatrzę się w ten szampon :D

    pozdrawiam ;D
    może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń