wtorek, 12 listopada 2013

Organique - żurawinowe masło do ciała

Długo zbierałam się do napisania tej recenzji, w sumie zupełnie nie wiem dlaczego ponieważ kosmetyk ten jest po prostu świetny (chyba jak wszystko od Organique) :) Masło to należy do serii Terapie SPA, jeżeli chcecie poczytać więcej na jego temat odsyłam do strony internetowej Organique - klik


Jaka jest moja opinia na temat tego kosmetyku? Mega, mega pozytywna! 
Już samo opakowanie jest rewelacyjne, bardzo proste, praktyczne i z klasą. Pojemność tego masła to 200 ml. Na początku jak zobaczyłam ten słoiczek stwierdziłam, że jest trochę mały, ale jak się później okazało jest to produkt bardzo, bardzo wydajny. 


Masło ma słodki, różowy kolor, jest bardzo gęste i pachnie obłędnie. Po otwarciu uwalnia się piękny żurawinowy aromat  - mmm... :) Uwielbiam ten zapach :)


Jak już wspomniałam jest to kosmetyk niezwykle wydajny, wystarczy niewielka ilość żeby porządnie nawilżyć skórę. Może nie wchłania się ekspresowo, ale masła do ciała chyba mają to do siebie, że trzeba troszeczkę poczekać zanim wnikną w skórę :) 
Efekty są super, skóra jest nawilżona, przy regularnym stosowaniu poprawia się jej elastyczność. No i oczywiście po nałożeniu tego masła pachniemy, jak żurawinka ;)


Moje ocena nie może być inna 5+/5 :)
Żurawina górą!

A jakie inne produkty tej marki możecie polecić? 
Wybór jest spory, więc liczę na Wasze podpowiedzi :)

3 komentarze:

  1. Organique ma świetne kosmetyki, muszę się tam udać niebawem na popełnienie małej zakupowej zbrodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masło, jestem na nie chętna :D Nic z tej firmy jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a co byś powiedziała na pierniczkowy balsam? zapraszam na pierniczkowy konkurs organique :)

    OdpowiedzUsuń