poniedziałek, 11 listopada 2013

Dafi dzbanek filtrujący Omega Unimax LED

To już moje drugie spotkanie z dzbankiem filtrującym tej marki i nie ukrywam, że jestem z niego bardzo zadowolona. Poprzedni dzbanek Astra Unimax ei w 100% spełnił moje oczekiwania. Dwa tygodnie temu otrzymałam zupełnie nowy produkt tej firmy, który wyposażony jest we wskaźnik LED. Oczywiście miałam możliwość wyboru koloru dzbanka i zdecydowałam się na klasyczną biel. Muszę przyznać, że prezentuje się bardzo ładnie :) Poza eleganckim wyglądem, dzbanek jest niezwykle funkcjonalny, ma zgrabny, opływowy kształt, ergonomiczną rączkę, wygodny wlew, wskaźnik, który informuje o zużyciu filtra oraz antypoślizgową podstawę. 


Dane techniczne

Jeden filtr pozwala uzdatnić do 200 litrów wody, w zależności od jej jakości.
Wygodna pokrywa pozwala napełnić dzbanek bez jej zdejmowania.
Kształt dzbanka pozwala na przechowywanie go na drzwiach lodówki.
Antybakteryjna ochrona wkładu filtrującego zapewnia świeżość wody przez 24h.
Wskaźnik LED sensor odmierza miesięczny czas użytkowania wkładu filtrującego.
Dzbanek można myć w zmywarce (bez pokrywy).

Dzbanek ma pojemność 4 l co pozwala przefiltrowanie aż 2 l wody. Filtr Unimax w ciągu miesięcznego użytkowania może przefiltrować 150-200 l wody. Zupełną nowością jest wskaźnik LED sensor. Dioda zaświeci się na czerwono, gdy filtr będzie trzeba wymienić. Poza tym produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz oznaczenie "Produkt Polski", a jak wiadomo warto wspierać rodzime firmy :)


Moja opinia

Wygląd
Dzbanek wykonany jest estetycznie i solidnie. Bardzo ładnie prezentuje się w kuchni. Dostępny jest w wielu wariantach kolorystycznych, dlatego każdy znajdzie kolor, który najbardziej będzie mu odpowiadał :)


Funkcjonalność
Produkt ten jest nie tylko ładny, ale przede wszystkim funkcjonalny. Bardzo wygodnie się go użytkuje. 
Jego największe plusy to: 
- duża pojemność, 
- antypoślizgowa podkładka,
- pokrywa z wlewem, 
- wskaźnik LED, 
- mini pokrywka na dziobku dzbanka, która ułatwia nalewanie 
- wygodna rączka,
- bezproblemowe utrzymanie w czystości (możliwość mycia w zmywarce).


Efekty
Efekt jest jeden, ale znaczący. Dzięki temu produktowi mamy możliwość picia czystej i smacznej wody. Potrawy i napoje przygotowane na bazie przefiltrowanej wody smakują lepiej i są o wiele zdrowsze. Filtr redukuje twardość wody, usuwa chlor, metale ciężkie, detergenty, herbicydy i pestycydy.


Ocena
5/5
Jest to po prostu świetny produkt, który warto mieć!

Więcej informacji na temat produktów Dafi znajdziecie na stronie - www.dafi.pl


Bardzo dziękuję firmie Dafi za miłą współpracę i przekazanie produktu do przetestowania.

Fakt otrzymania produktu w ramach współpracy w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

4 komentarze:

  1. Używałeś może filtra kuchennego FT-Line?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sa zarówno dzbanki jak i filtry, wczesniej miałam inny, ale jak zaczełam filtrów Dafi używac to mi na dzbanek sie skusiłam i nie żaluje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami cos czytasz i zastanawiasz sie czy prawda czy nie, dopiero jak sam przetestujesz to wiesz czy dobre. Tak było ze mną, zobaczyłam w sklepie znajomy produkt, kupilam, przetestowałam i powiem, ze te dzbanki Dafi z filtrem spełniaja swoją rolę, są dobre.

    OdpowiedzUsuń