wtorek, 15 października 2013

Zapowiedź - kolejny produkt od Etno Bazar

Muszę się pochwalić, bo jestem naprawdę bardzo zadowolona z kontynuacji tej współpracy. Tym razem otrzymałam od sklepu Etno Bazar krem z olejkiem arganowym, muszę przyznać, że pachnie obłędnie. Już rozpoczęłam jego testowanie i odnoszę wrażnie, że będzie to krem idealny na okres jesienno-zimowy, ale nie będę chwalić dnia przed zachodem słońca ;) Już za jakiś czas postaram się zamieścić recenzję tego kremu, jeżeli chcecie więcej poczytać na jego temat zapraszam na stronę internetową - klik

A tak prezentuje się ten zacny kremik :)


3 komentarze:

  1. Mam ten krem i wkrótce zacznę go stosować:) ciekawe czy się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoją opinię :) Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń