niedziela, 27 października 2013

Olej kokosowy od Bombay Bazaar

Zapewne wiele z Was miało już okazję stosować olej kokosowy w swojej codziennej pielęgnacji, zarówno do włosów jak i ciała. Nie ukrywam, że sama zawsze chciałam sprawdzić jego działanie. Dzięki współpracy z firmą Bombay Bazaar miałam okazję przetestować olej Parachute. Jaka jest moja opinia na jego temat? Zapraszam na krótką recenzję :)


Naturalny olej tłoczony z orzecha kokosu sprawia, że włosy stają się piękne, zdrowe, gładkie i mocne, szybciej rosną. Olej kokosowy działając na cebulki włosów sprawia, że stają się one mocniejsze i  zapobiega ich wypadaniu.

Moja opinia

Opakowanie


Plastikowa butelka o pojemności 200 ml, zamykana na tzw. klik. Niestety estetyka opakowania nie powala, wygląda niezbyt przekonująco, na szczęście zawartość wynagradza ten niedostatek ;)

Zapach, kolor i konsystencja
Pachnie obłędnie, słodko, cudnie i apetycznie, po prostu rewelacyjnie! Olej w formie stałej ma kolor biały, po włożeniu butelki do ciepłej wody staje się płynny i przeźroczysty.

Stosowanie
Niewielką ilość olejku wystarczy wetrzeć we włosy przed snem i umyć je rano. Ja najczęściej pozostawiam olej na włosach na kilka godzin w ciągu dnia (jeżeli  czas mi na to pozwala) i po upływie tego czasu zmywam go z włosów. Olej ten można stosować także zamiast balsamu do ciała lub jako olejek do masażu.

Efekty
Poza efektami w postaci błyszczących, mocnych i gładkich włosów czy nawilżonej skóry, najwspanialsze są chyba doznania zapachowe towarzyszące aplikacji tego kosmetyku. Przypomina on zapach świeżo upieczonego placka kokosowego lub kokosanek - niebiański aromat :) Bardzo polubiłam ten olejek po jego stosowaniu włosy wyglądają zdrowo i nie puszą się. Warto go mieć!

Cena 
12 zł / 200 ml
21 zł / 600 ml
Ceny bardzo przystępne biorąc pod uwagę wydajność tego kosmetyku.

Dostępność
Można go nabyć w sklepie internetowym Bombay Bazaar - klik.

Ocena
5-/5 
Mały minusik za opakowanie. Sam produkt jak dla mnie super :)

A jakie są Wasze doświadczenia z olejem kokosowym? 
Czekam na komentarze :)

Bardzo dziękuję firmie Bombay Bazaar za przesłanie produktów do przetestowania.


Fakt otrzymania produktów w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

5 komentarzy:

  1. no to zaczynam myśleć o jego zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam gdzieś vatikę :) muszę ją odgrzebac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego oleju i pewnie kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olej kokosowy, ten mi nie podoba się ze względu na opakowanie, więc również otrzymał by ode mnie minusa za taką prezentację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super, też bym spróbowała z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń