wtorek, 8 października 2013

Kosmetyki w saszetkach godne polecenia

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi trzema ulubieńcami w saszetkach. Osobiście bardzo lubię kosmetyki w takiej formie, są bardzo wygodne i praktyczne (nie tylko w podróży). Moim numerem jeden jest peeling Perfecta. O ile się nie mylę dostępna jest wersja grubo- i drobnoziarnista, ja preferuję peeling drodnoziarnisty. Jest on przede wszystkim delikatniejszy, bardzo dobrze ściera martwy naskórek, sprawiając, że skóra staje się przyjemnie gładka i oczyszczona. Taka saszetka kosztuje ok. 1,99 zł i spokojnie wystarczy na dwie aplikacje. Gorąco polecam!



Drugi równie ciekawy produkt, który odkryłam stosunkowo niedawno to maseczka do cery naczynkowej marki Soraya. Kosztuje ona ok. 3-4 zł, nie pamiętam już dokładnie ile. Opakowanie składa się w dwóch saszetek, które zawierają maseczkę o żelowej, bardzo przyjemnej konsystencji. Oczywiście maseczka nie zlikwiduje już popękanych naczynek, ale przy regularnym stosowaniu łagodzi zaczerwienienia. Warto mieć ją w kosmetyczce :)



Ostatni mój saszetkowy hit to gorąca kuracja do włosów z olejkami marki Marion. Stosowałam już różne jej rodzaje i jestem mega zadowolona. Pięknie pachną, odżywiają włosy i sprawiają, że stają się gładkie i błyszczące. Jedna saszetka spokojnie wystarczy nawet na długie i gęste włosy. 



A jakie są Wasze saszetkowe hity?

5 komentarzy:

  1. U mnie ta saszetka z Marion kompletnie się nie sprawdziła. Za to polecam peeling z Bielendy Professional, ten zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować ten peeling, już wiele dobrego o nim słyszałam :)) ja obecnie wykańczam saszetki - kremy, też fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się na bieżąco zużywać saszetki z kosmetykami, ale bywa z tym różnie ;)

      Usuń
  3. Ja tez uważam ze maseczkę Soraya 10 minut na redukcje zaczerwien zawsze warto miec w kosmetyczce - dużo miejsca nie zajmuje a przynosi super efekty ! Maseczka kosztuje okolo 3 zl a jest wydajna - mi starcza na 3-4 uzycia. Maseczka ma fajna konsystencje - chłodzi i łagodzi podrażnienia. Naprawdę skutecznie usuwa zaczerwienienia i dobrze pielęgnuje skore - nawilża i wygładza buzie ! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń