poniedziałek, 14 października 2013

Khadi Balashwagandha olejek do masażu od Bombay Bazaar

Oto przed Wami moje kolejne kosmetyczne odkrycie! Olejek ten otrzymałam od Bombay Bazaar w ramach współpracy. Może wygląda niepozornie, ale jest mega. Podobnie zresztą jak szampon Khadi, który miałam okazję testować :)


Olejek do masażu przygotowany na podstawie starożytnego indyjskiego przepisu. Olejek ujędrnia skórę, uelastycznia ją i wygładza. Olejek podczas masażu łatwo wnika w skórę i tonizuje ją. 
Kluczowe składniki: triphala, gotukola, hatvari, aswagandha, bala, rakt chandan, manjistha, madhuyasti, sesame oil.

Moja opinia


Opakowanie
Plastikowa, przeźroczysta butelka z wygodnym dozownikiem o pojemności 210 ml. Zamykana na tzw. klik. 


Zapach, konsystencja i kolor
Olejek ma bardzo intensywny, egzotyczny, kadzidlany zapach, dość specyficzny, mi jednak odpowiada w stu procentach. Po wykonaniu masażu zapach powoli się ulatnia. Konsystencja jest typowa dla olejku, dosyć rzadka, no i tłusta ;) Kolor możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.


Stosowanie
Wystarczy wykonać masaż przy pomocy tego olejku. Jest to nie tylko niezwykle przyjemne, ale przede wszystkim rewelacyjnie wpływa na kondycję skóry. 

Efekty
Relaks + odprężenie + gładka, sprężysta i nawilżona skóra :) Ten olejek bardzo przypadł mi do gustu, jego stosowanie jest bardzo proste, a efekty po prostu super. Ogromnym plusem jest dla mnie zapach olejku i fakt, że jest bardzo wydajny. Polecam!

Cena 
32 zł / 210 ml

Dostępność
Można go nabyć w sklepie internetowym Bombay Bazaar - klik.

Ocena
5/5
Jak dla mnie rewelacyjny kosmetyk!

A Wy stosujecie olejki do masażu? Może macie swój ulubiony?
Czekam na Wasze opinie i propozycje :)

1 komentarz:

  1. przymiezam sie do zapoznania z olejkami khadi.. na mojej liscie jest ich duzo.

    OdpowiedzUsuń