piątek, 18 października 2013

Cudeńka od Dermo-Pharma

Jakiś czas temu wspominałam Wam o współpracy, którą udało mi się nawiązać z firmą Dermo-Pharma dziś przyszedł czas na recenzję otrzymanych produktów. Dla przypomnienia kosmetyki, które miałam okazję testować :)




Opakowanie
Nie ukrywam, że bardzo lubię kosmetyki w saszetkach, jest to bardzo wygodne i nie obliguje do zakupu dużego opakowania. Peeling Dermo-Pharma znajduje się w jednej saszetce przedzielonej na dwie przegrody, szkoda, że między nimi nie zastosowano "nacięć" ułatwiających przedarcie na dwie części. Szata graficzna opakowania bardzo mi się podoba, zawiera wszystkie niezbędne informacje i ładnie się prezentuje.


Zapach, kolor i konsystencja
Zapach jest bardzo delikatny, przyjemny i nienachalny. Peeling ma średnio gęstą konsystencję, nakładając go na twarz ma się wrażenie, że znajdują się w nim drobinki podobne do bardzo miałkiego piasku. Kolor możecie zobaczyć na fotce :)


Stosowanie
Wystarczy nałożyć peeling na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Następnie wykonujemy delikatny masaż kolistymi ruchami i pozostawiamy peeling na kilka minut. Zmywamy peeling ciepłą wodą. Najlepiej zastosować po nim maseczkę samowchłaniającą Dermo-Pharma. Najlepsze efekty osiągniemy używając peelingu dwa razy w tygodniu.

Efekty
Do tej pory jakoś nie byłam przekonana do peelingów enzymatycznych, jednak ten spełnił moje oczekiwania. Jest prosty w zastosowaniu, a skóra po jego użyciu jest przyjemnie gładka, nawilżona i oczyszczona. Co ważne peeling ten sprawdza się świetnie w przypadku skóry mieszanej, którą posiadam :)

Cena
6,50 zł / 2 x 5 ml
Do nabycia w sklepie internetowym Dermo-Pharma - klik.

Ocena
5/5
W 100% spełnił moje oczekiwania. Po prostu świetny kosmetyk!



Miałam już wcześniej okazję zastosować tę maseczkę, ponieważ pojawiła się ona w czerwcowym ShinyBox. Teraz zetknęłam się z nią już trzeci raz ponieważ w międzyczasie kupiłam sobie wariant nawilżenie i dotlenienie. Moja opinia na ich temat jest niezmienna, są po prostu bardzo dobre. Wygodne i praktyczne opakowanie, łatwy w użyciu produkt i świetne efekty. Na pewno jeszcze nie raz kupię ów kosmetyk :)

Informacje z opakowania


A tak prezentuje się maseczka po użyciu ;)


Dodatkowo firma Dermo-Pharma dołączyła do powyższych produktów próbkę Bio Serum intensywnie nawilżającego. Już wcześniej kosmetyk ten zwrócił moją uwagę, zwłaszcza wariant z witaminą C. Mimo tego, że próbka była mała wystarczyła mi spokojnie na kilka użyć, co świadczy o wydajności tego produktu. Serum ma bardzo przyjemną i lekką formułę, konsystencją przypomina nieco lepki żel. Bardzo szybko się wchłania. Trudno dokładnie określić efekty po próbce, ale myślę, że warto skusić się na pełnowymiarowy produkt. Moja skóra polubiła Bio Serum :)



A Wy stosujecie kosmetyki tej marki? Jakie są Wasze opinie?

Bardzo dziękuję firmie Dermo-Pharma za przesłanie kosmetyków do przetestowania.


Fakt otrzymania produktów w ramach współpracy w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

3 komentarze:

  1. Również zaczęłam używać peelingów enzymatycznych, bardzo mi odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy, a szkoda, bo wyglądają bardzo interesująco :)
    Gratuluję nawiązania współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy, super przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń