sobota, 7 września 2013

Woski zapachowe i inne nowości :)

Ostatnio moje zbiory powiększyły się o kilka nowości. Kilka z nich to kosmetyki, a reszta to zapasy na długie jesienne wieczory :) W końcu udało mi się kupić zapachowe woski, nie są to oryginalne Yankee Candle, ale i tak jestem z nich zadowolona - pachną cudownie. Odpaliłam już jabłko z wanilią i w całym pokoju unosił się wspaniały słodki, lekko owocowy aromat. Poza woskami zaopatrzyłam się także w świeczki (podgrzewacze) - miód, pinacolada, owoce leśne. Z pachnących drobiazgów pojawiła się także saszetka do szafy oraz perfum Yves Rocher, o którym zawsze marzyłam :)






Pyszne herbaty na chłodniejsze dni :)


Kosmetyczne drobiazgi: szampon Timotei (Rossmann) oraz płyn do higieny intymnej (Biedronka). Skusiły mnie niskie ceny, szampon kosztował 5,99 zł a płyn ok. 3 zł :)


 A co ciekawego Wam ostatnio wpadło do koszyka? :)

11 komentarzy:

  1. Te woski Janke Candle też mam zamiar kupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chęć na ten szampon Timotei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę wreszcie skusić się na te woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba rozejrzę się za woskami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon miałam już w koszyku ale wyjęłam :) Wzięłam Alterrę zamiast niego. O moich zakupach nowopoczynionych możesz przeczytać u mnie na blogu, także jeśli jesteś ciekawa to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wreszcie wypróbować woski zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj wstawiłem post z Twoja opinia na https://www.facebook.com/pages/Fabryka-%C5%9Awiec-Light/544113212287871 fajnie ze jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam
    Dziękujemy za dobrą i przychylna opinie
    zrobiłem post na https://www.facebook.com/pages/Fabryka-%C5%9Awiec-Light/544113212287871

    OdpowiedzUsuń
  9. PERFUMY nie perfum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń