środa, 11 września 2013

The Secret Soap Store - krem do rąk

Miał być dzisiaj post o lakierze do paznokci, ale niestety złośliwość rzeczy martwych. Lakier Lovely Blink Blink pokażę Wam za jakiś czas, a dziś będzie post o kremie do rąk, który jest moim totalnym hitem. 


Opis producenta 


Moja opinia

Opakowanie
Jak dla mnie mega! Oszczędne, surowe, takie eko :) Srebrna, plastikowa tubka o pojemności 70 ml, z papierową etykietką zamknięta dodatkowo w kartoniku z tektury falistej. Na początku myślałam, że tubka jest metalowa, ale jak się okazało to miękki plastik, dzięki czemu krem bardzo łatwo wydobyć z opakowania. Na etykiecie umieszczonej na kartoniku znajdują się wszystkie niezbędne informacje. Moim zdaniem to jedno z najlepszych opakowań kremu do rąk jakie do tej pory widziałam :)


Zapach, kolor i konsystencja
Krem ma biały kolor i bardzo, bardzo gęstą konsystencję - przypomina nieco pastę ;) Kremując ręce w powietrzu unosi się przyjemny, nieziemsko świeży zapach zielonej herbaty. Niewątpliwym atutem tego kremu jest także to, że zapach ten dość długo utrzymuje się na skórze.


Stosowanie i efekty
Krem dobrze się wchłania, cudnie pachnie i jeszcze lepiej nawilża skórę. Czego chcieć więcej :) 
Cena
Ok. 20 zł / 70 ml
Ocena - 5/5
To mój absolutny hit!

4 komentarze:

  1. Tyle dobrego o nim czytałam ;) chyba wreszcie muszę się skusić .

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo opakowanie już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest produkt, który od dawna jest na mojej must have liście, wreszcie muszę się skusić, bo kocham takie eko bajery ;) A zbliża się jesień i zima, więc kremy do rąk będą się szyyybciutko zużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za udział w konkursie wyniki będą niedługo po zakończeniu


    już teraz zapraszam na kolejny konkurs do wygrania zestaw kosmetyków naturalnych orientana

    OdpowiedzUsuń