środa, 18 września 2013

ShinyBox wrzesień 2013

Dzisiaj dotarło do mnie wrześniowe pudełko i nie ukrywam, że jestem nieco rozczarowana jego zawartością. Po otwarciu nie było wielkiego wow!, jak to zwykle bywało. W środku pudełka znajdowało się 5 kosmetyków (2 pełnowymiarowe) oraz prezent w postaci saszetki serum Dermo Pharma. Oto lista produktów.


Dodatkowo otrzymałam dwa kupony rabatowe: na pudełko ShinyBox 10% oraz na kosmetyki Bioperla 10%. A oto co znalazło się we wrześniowym ShinyBox.


1. TONI&GUY - Shine Gloss Serum 


2. Scottish Fine Soaps - Au Lait mleko do ciała


3. Glazel - kredka do oczu z aplikatorem (produkt pełnowymiarowy)


4. Phenome - szampon do włosów przywracający równowagę skóry głowy


5. Paese - róż z olejkiem arganowym (produkt pełnowymiarowy)


Mleczek, maseł i balsamów do ciała mam całe mnóstwo, kredek do oczu nie używam, podobnie jest u mnie z różem - mam jeden, którego używam sporadycznie. Najbardziej cieszy mnie szampon Phenome i serum nadające włosom blask. Gdybym miała ocenić pudełko pod względem pierwszego wrażenia dałbym 3/5. Zobaczymy jak kosmetyki sprawdzą się podczas stosowania, może akurat pozytywnie mnie zaskoczą :)

A już niebawem na blogu (z małym opóźnieniem) recenzja sierpniowego pudełka.

Co sądzicie o zawartości wrześniowego ShinyBox? Podoba Wam się czy nie za bardzo?

8 komentarzy:

  1. Oj średnio mi się widzi ta zawartość :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat bym byla zadowolona zawartoscia. Ale co czlowiek to opinia. Niech sie dobrze uzywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy ma inne upodobania i potrzeby :) Dzięki, mam nadzieję, że chociaż część z nich będzie ok :)

      Usuń
  3. mnie też by zainteresował szampon i serum,no może jeszcze to mleczko,bo balsam mam tylko 1

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym była za różem i kredką;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż szału nie ma, ale i tragedii też nie :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zawartość pudełeczka:) nominowałam Cie do " Liebster Award" http://kosmetycznakrainaa.blogspot.com/2013/09/druga-nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie chyba najgorsze pudełko od kilku miesięcy :< ciekawe, jak u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń