wtorek, 17 września 2013

Nowa współpraca - Dermo Pharma

Dziś niestety tylko, krótka wzmianka o nowej współpracy. Cierpię ostatnio na chroniczny brak czasu, ale mimo tego postaram się pisać dla Was regularnie :) Co do współpracy, wczoraj otrzymałam paczkę z kosmetykami do przetestowania od firmy Dermo Pharma. W paczce znalazła się maska kompres 4D, peeling enzymatyczny oraz próbka bio serum. Maskę kompres miałam już okazję używać, jej recenzję możecie przeczytać tu - klik. Z peelingiem enzymatycznym tej marki mam do czynienia pierwszy raz i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Już niebawem spodziewajcie się recenzji :)


Jestem bardzo zadowolona z zawartości przesyłki. Jeszcze dziś biorę się za testowanie ;)

Więcej informacji na temat produktów marki Dermo Pharma znajdziecie tu - klik.

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję, świetna współpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty. Gratuluję współpracy.
    Swoją drogą, jak Wy to robicie, że udaje Wam się nawiązywać współpracę z różnymi firmami?

    OdpowiedzUsuń