piątek, 20 września 2013

New Vita Lash - po pierwszym miesiącu stosowania

Już od miesiąca stosuję odżywkę do rzęs New Vita Lash i chciałam się z Wami podzielić pierwszymi wrażeniami. Planuję napisać podobne posty po dwóch i trzech miesiącach stosowania produktu, aby dokładnie zaprezentować efekty :) Przyznam, że nie spodziewałam się spektakularnych efektów po tak krótkim czasie, jednak pewne zmiany można już zaobserwować. Na początek może zdjęcia przed i po :)

przed

po

Różnica pod względem długości czy gęstości rzęs jest praktycznie niewidoczna, jednak mogę śmiało stwierdzić, że moje rzęsy stały się mocniejsze i bardziej elastyczne. Wyglądają zdrowiej i już tak często nie wypadają, co bardzo mnie cieszy. Myślę, że po dłuższym stosowaniu efekty będą bardziej widoczne. Bardzo ważne jest także to, że odżywka ta jest bardzo wygodna w stosowaniu. Wystarczy pędzelkiem namalować kreskę płynem (przeźroczystym żelem) wzdłuż linii rzęs. Odżywka ma proste opakowanie, które jest bardzo poręczne i dobrze chroni produkt. 
Jeżeli chcecie więcej poczytać na temat tego kosmetyku zajrzyjcie na stronę producenta - klik.

Po kolejnym miesiącu stosowania postaram się zamieścić bardziej obszerny opis. Niestety obecnie mam ograniczony dostęp do internetu. Mam nadzieję, że już niebawem się to zmieni :)

A co Wy sądzicie o tego typu odżywkach? Stosujecie? 

8 komentarzy:

  1. Akurat dzis napisalam o swojej odzywce do rzes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam odżywki, o której pisałaś, ale wydaje się bardzo ciekawa :)

      Usuń
  2. a mi się wydaje jakby były trochę gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. różnica widoczna,super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem też gęściejsze :) w ogóle to masz długaśne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam cudne rzęsy, ale po Revlash

    OdpowiedzUsuń