wtorek, 3 września 2013

Mydło Aleppo 40%



Co sprawia, że mydło z Aleppo jest takie wyjątkowe?
Mydło Alep jest wytwarzane na bazie oliwy z oliwek z dodatkiem oleju laurowego (40%), dlatego nie powoduje alergii,a używane regularnie łagodzi wysuszenia skóry i pozostawia ją dobrze nawilżoną. Nie jest perfumowane, naturalnie pachnie olejem laurowym i oliwą z oliwek.

Mydła z Aleppo oliwkowo-laurowe są naturalne, wyprodukowane bez barwników, sztucznych dodatków zapachowych, bez oleju palmowego i konserwantów.

Właściwości:
- posiada właściwości antyseptyczne, zabliźniające i nawilżające, które odnawiają film hydrolipidowy,
- nawilża skórę,
- jest przeznaczone dla skór suchych, dotkniętych takimi chorobami jak łuszczyca, trądzik, swędzenia egzema,
- hipoalergiczne,
- w 100% ulega biodegradacji,
- nie zawiera sztucznych barwników, konserwantów, perfum ani innych substancji drażniących,
- olej laurowy jest sprawdzonym naturalnym antybiotykiem, jego wysoka zawartość zwiększa właściwości regeneracyjne mydła,
- oliwa z oliwek nawilża, pielęgnuje i odżywia,
- polecane osobom z poważnymi problemami skórnymi tj.: łuszczyca, egzema, zapalenia skórne, łojotok, trądzik, atopowe zapalenie skóry,
- goi wszelkie rany, blizny pooperacyjne, odleżyny, ropienie,
- o jego leczniczym działaniu przekonały się miliony ludzi na całym świecie,
- dzięki oliwie z oliwek działa jak balsam do ciała.

Skład: 60% oliwy z oliwek, 40% oleju laurowego, sód roślinny.
INCI: olea europaea, laurus nobilis, sodium hydroxide

Źródło: etnobazar.pl

Moja opinia

Zapewne nie będę oryginalna, jeżeli stwierdzę, że to produkt genialny, rewelacyjny, po prostu cudowny! Już w samym wyglądzie tego mydła jest coś magicznego. Może zabrzmi to dziwnie, ale jest coś wyjątkowego w obcowaniu z tą sporą kostką, niepowtarzalnie pachnącego kosmetyku. Brązowa na zewnątrz, zielona w środku, nieregularna kwadratowa forma z charakterystyczną pieczęcią prezentuje się niezwykle egzotycznie. 

źródło: etnobazar.pl

Zapach tego mydła jest specyficzny, surowy, naturalny. Trudno go opisać. Mi bardzo przypadł do gustu, chociaż podejrzewam, że niektórych może zrazić. Kosmetyk ten jest niesamowicie wydajny, a używanie go to czysta przyjemność. W kontakcie z wodą tworzy się lekko tłusta piana, która wspaniale nawilża skórę, dokładnie ją myje i koi wszelkie podrażnienia. Jest to produkt wielofunkcyjny można go używać do mycia, twarzy ciała, włosów oraz jako kosmetyk do higieny intymnej. Przy regularnym stosowaniu mydła Aleppo skóra staje się dobrze nawilżona, gładka i delikatna w dotyku. Sprawdziłam też jak sprawdza się w roli "szamponu". Bardzo dobrze myje włosy, włosy są błyszczące i miękkie, niestety szybciej się przetłuszczają. Dlatego też w przypadku moich włosów stosuję je tylko raz na jakiś czas, może dla posiadaczek włosów suchych i zniszczonych mydło to byłoby lepszym rozwiązaniem. 

Ocena - 5+/5
Jest to moja kosmetyczne odkrycie! Już dawno żaden kosmetyk aż tak mnie nie zachwycił.
Czy jeszcze kiedyś je kupię? Na 100% tak :)
Polecam je wszystkim :)



Cena: 26,90 zł / 200 g
Kraj pochodzenia: Syria
Producent: Najel

Bardzo dziękuję firmie Etnobazar.pl za bardzo miłą współpracę i przekazanie kosmetyku do przetestowania.


Fakt otrzymania produktu w ramach współpracy w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.


A Wy  używałyście już mydła Aleppo? Jakie są Wasze opinie, wrażenia? 


5 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam, ale czytałam o nim dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiele dobrego czytałam o tym mydle i mogłam sprawdzić na własnej skórze czy to prawda :) Polecam!

      Usuń
  2. Czytając Twoją recenzję stwierdzam, że mydełko jest idealne dla mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń