piątek, 13 września 2013

Marion głęboko oczyszczające płatki na nos

Byłam bardzo ciekawa czy ten wynalazek faktycznie działa, niestety sama ze względu na moją dość wrażliwą skórę i pękające naczynka trochę bałam się użyć tego plastra. Na szczęście mój brat bardzo chętnie go przetestował :) Jakie były jego odczucia i wrażenia - zapraszam do lektury!

Opis producenta


Jak sprawdził się plaster?
Muszę przyznać, że za taką cenę efekt jest naprawdę super. Jeden płatek zapakowany w ochronną saszetkę kosztował 2,99 zł. Opakowanie jest całkiem przyzwoite, a zastosowanie bardzo proste. Instrukcja krok po kroku pokazuje jak prawidłowo go użyć i w jakich wypadkach nie należy go stosować. Odklejanie "plastra" nie należy do najprzyjemniejszych, ale po jego usunięciu z nosa wyraźnie widać jak skóra została oczyszczona (wągry po prostu przyklejają się do jego powierzchni). Skóra pozostaje gładka i przyjemnie czysta. Mój brat był bardzo zadowolony z efektu :) Ocena 5/5 


PS Ogłoszenia parafialne ;)
Przez najbliższy tydzień mogę się pojawiać nieco rzadziej na blogu ze względu na przeprowadzkę. Mimo wszystko postaram się pisać tak często jak tylko się da :)

4 komentarze:

  1. Wszędzie już widzę te płatki, a żadnych jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie uzywalam ;)ale wygladaja spoko hehe Ps. zapraszam do mnie na konkurs jesli masz ochote;)

    OdpowiedzUsuń