niedziela, 1 września 2013

LaciBios Femina - płyn do higieny intymnej


Od producenta:

Podwójna ochrona przed drobnoustrojami. Zawiera składniki o działaniu bakteriobójczym, co w połączeniu z kwasem mlekowym tworzy podwójną, skuteczną barierę ochronną. 
Naturalne składniki. Zawiera naturalne, delikatne składniki, dzięki czemu może być bezpiecznie stosowany przez kobiety o skórze wrażliwej, skłonnej do alergii.
Nie wysusza delikatnej skóry okolic intymnych.
Bezpieczny i nie powodujący podrażnień. Jest wolny od SLS, SLES, PEG, parabenów i innych substancji drażniących, dzięki temu nie wywołuje podrażnień i reakcji uczuleniowych.
Odświeżający i kojący. Zawiera specjalnie dobrane składniki myjące o bardzo delikatnym działaniu (detergenty cukrowe, betaina).


Skład


Moja opinia

Opakowanie
Bardzo wygodna butelka z pompką. Dozownik pozwala wydobyć z opakowania odpowiednią porcję płynu i odpowiednio chroni preparat przed działaniem czynników zewnętrznych. Szata graficzna prosta i czytelna. Pojemność - 150 ml.



Zapach, kolor i konsystencja
Płyn ma delikatny zapach, który jest prawie niewyczuwalny. Jest to dość rzadki, przeźroczysty żel.


Cena - ok. 10-11 zł 

Stosowanie i efekty
Płyn jest bardzo delikatny, w żaden sposób nie podrażnia i nie przesusza skóry. Butelka z pompką znacznie ułatwia jego stosowanie. Kosmetyk bardzo dobrze spełnia swoją funkcję.

LaciBios Femina vs. Venus żel do higieny intymnej
Do tej pory stosowałam tylko żele marki Venus, byłam wierna tej marce, ponieważ ich żele do higieny intymnej są po prostu świetne, łagodnie myją, nie powodują przesuszenia skóry i są naprawdę delikatne. Poza tym żel Venus jest bardzo wydajny, a jego opakowanie ma aż 500 ml i kosztuje jedyne 7-8 zł. Nie trudno zauważyć, że jest o wiele większy od LaciBios Femina i tańszy. Wniosek jeżeli efekt jest taki sam, wybieram Venus :) 
Zestaw preparatów LaciBios Femina (płyn do higieny intymnej, żel do codziennej pielęgnacji okolic intymnych oraz suplement diety) wygrałam w konkursie, super, że mogłam przetestować ten produkt i sprawdzić czy faktycznie jest tak dobry. Ogólnie uważam, że to naprawdę świetny preparat, jednak pozostanę przy żelu, który stosowałam poprzednio. 
Firma ta oferuje także płyn do higieny intymnej dla kobiet w okresie ciąży i połogu.

Ocena
5/5
Właściwie nie ma się do czego przyczepić, po prostu bardzo dobry produkt. 
Niestety siła przyzwyczajenia i ekonomia zaważyły na tym, że wrócę do mojego poprzedniego żelu marki Venus.

6 komentarzy:

  1. Nie miałam tego płynu ani nic z tej firmy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oto link do produktu: http://www.venuskosmetyki.pl/zel-do-higieny-intymnej-z-ekstraktem-z-ekstraktem-z-aloesu/
      Są jeszcze inne rodzaje :)

      Usuń
  3. także nie miałam nic z tej firmy, ale w sumie słyszałam dużo dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to świetne produkty, warto je przetestować. Ja po prostu znalazłam równie dobry produkt w niższej cenie :)

      Usuń