niedziela, 29 września 2013

Khadi orzechowy scrub do twarzy i ciała od Bombay Bazaar

Na początku chciałam Was przeprosić za moją długą nieobecność na blogu, mam nadzieję, że niebawem się to zmieni i recenzje będą się ukazywać regularnie. Dziś chciałam Wam zaprezentować peeling, który otrzymałam w ramach współpracy od sklepu Bombay Bazaar


Doskonała mieszanka naturalnych składników delikatnie złuszczających z drobinkami orzecha, zawiera czysty wyciąg z aloe vera oraz witaminę A i E. Stosowanie tego produktu regeneruje komórki skóry, pomaga usunąć zanieczyszczenia, a zawarte w nim bogate olejki głęboko oczyszczają i odżywiają skórę.

Moja opinia

Opakowanie


W metalowej puszce znajduje się woreczek foliowy, w którym umieszczony został scrub. Pojemność tego opakowania to 70 g. Opakowanie dobrze chroni produkt, a jego surowa i prosta estetyka bardzo przypadła mi do gustu.


Zapach, konsystencja i kolor
Peeling ma przyjemny, nieco egzotyczny zapach. Jego konsystencja jest niezwykle kremowa, co sprawia, że kosmetyk jest bardzo przyjemny w stosowaniu. Scrub ma biały, kremowy kolor, a drobinki w nim zanurzone są brązowe. Zaliczyłabym go raczej do peelingów gruboziarnistych.


Stosowanie
Banalnie proste. Wystarczy nanieść scrub na oczyszczoną skórę i masować okrężnymi ruchami ok. 5 minut. Następnie zostawiamy go jeszcze na 10 minut, po czym spłukujemy letnią wodą. Najlepiej używać go 2-3 razy w tygodniu, wówczas uzyskamy najlepsze efekty. Preparat ten można używać zarówno do twarzy jak i ciała, osobiście stosuję go tylko jako peeling do skóry twarzy.

Efekty
Mimo tego, że peeling ten ma spore drobinki nie jest bardzo agresywnym produktem. Dobrze złuszcza martwy naskórek, skóra po zastosowaniu go jest gładka i bardzo przyjemna w dotyku. Przy regularnym stosowaniu nabiera zdrowego i promiennego wyglądu.

Cena
29,00 zł / 70 g
Dość wysoka, jak na taką pojemność.

Dostępność 
Można go nabyć w sklepie internetowym Bombay Bazaar - klik.

Ocena
4/5
Jest to naprawdę świetny kosmetyk godny polecenia, właściwie jedynym minusem jest tu cena.

3 komentarze:

  1. Wygląda fajnie :) szkoda że jest tak drogi.. ale uważam że warto jeżeli jest na prawde dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, chętnie go wypróbuję, uwielbiam peelingi różnej maści ;)

    OdpowiedzUsuń