niedziela, 15 września 2013

BingoSpa maska do twarzy z kompleksem algowym


Opis producenta
Dzięki bogactwu odżywczych i kondycjonujących składników zawartych w algach morskich skóra jest zregenerowana, dotleniona i nawilżona, równomiernie zostają wygładzone zmarszczki. Cera nabiera promiennego wyglądu. 

Moja opinia

Opakowanie
Mały, solidny słoiczek z przeźroczystego plastiku o pojemności 120 g. Szata graficzna opakowania jest bardzo prosta i czytelna. Jak dla mnie bardzo przyzwoite, funkcjonalne i poręczne opakowanko :)


Zapach, konsystencja i kolor
Maska ma formę żelu (galaretki), która wypełniona jest małymi pęcherzykami powietrza. Jest praktycznie bezzapachowa.




Stosowanie
Wystarczy nanieść maseczkę na oczyszczoną skórę szyi, twarzy i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na 15 minut i zmyć letnią wodą. Najlepsze efekty uzyskamy stosując maseczkę 2-3 razy w tygodniu. Dla mnie stosowanie maseczki nie było najprzyjemniejsze ze względu na uczucie mrowienia i pieczenia, które było na tyle silne, że po 5 minutach musiałam już zmywać maseczkę z twarzy. Z tego co czytałam podobno jest to normalne, ale dla mnie było to na tyle nieprzyjemne uczucie, że po trzech aplikacjach na twarz zrezygnowałam. Obecnie stosuję ją tylko na szyję i dekolt, gdzie sprawdza się rewelacyjnie
Efekty
Efekty są naprawdę zadowalające, bo skóra jest przyjemnie gładka, miękka i sprężysta. Mimo tego, że nie mogę jej stosować na twarz, uważam, że sprawdza się idealnie jako maska na szyję i dekolt :)
Cena 
10 zł / 120 g
Do kupienia w sklepie internetowym BongoSpa - klik.
Ocena
4/5
Odjęłam punkt za to, że nie mogę stosować maseczki na twarz, ale mimo wszystko uważam, że sprawdza się super jako maska na szyję i dekolt. Spełnia swoją funkcję, a obiecane przez producenta efekty są widoczne.

Bardzo dziękuję firmie BingoSpa za bardzo miłą współpracę i przesłanie produktów do przetestowania.

Fakt otrzymania kosmetyków w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

4 komentarze:

  1. Pieczenie jest na szczescie odczuciem subiektywnym wiec moze podpasowac innym osobom. Mnie bardzo czesto cos.piecze a mame czy kolezanke juz nie. Chcialabym wyprobowac ale boje sie ze u mnie bedzie podobnie z tym pieczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jest ta firma, mam od nich żel antycelulitowy i jestem zadowolona, więc chętnie spróbuję czegoś innego od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam tej maski z BongoSpa, ale nie wiem czy by się nadała do skóry która lubi być często przesuszona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym wypróbować, ciekawe czy i mnie by piekło, mam nadzieję, że nie...

    OdpowiedzUsuń