niedziela, 25 sierpnia 2013

Szampon borowinowy i 5 ziół BingoSpa

Będzie to pierwsza z trzech recenzji kosmetyków firmy BingoSpa, które otrzymałam w ramach współpracy. Kosmetyki, które mam możliwość testować mogłam wybrać sama z listy, którą otrzymała każda z blogerek zakwalifikowanych do IV edycji testowania. Produkty, które wybrałam możecie zobaczyć tu - klik :) 
Jak w przypadku moich włosów sprawdził się ten szampon? Zapraszam do lektury :)

Opis producenta
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobraną kompozycję pięciu naturalnych ekstraktów ziołowych
- z rumianku,
- arniki,
- bluszczu,
- nagietka,
- jasnoty białej.

Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, 
miękkie i delikatne w dotyku.

Doskonały rezultat:
- skutecznie oczyszczone włosy i skóra głowy,
- odświeżone i puszyste włosy,
- włosy lekkie i pełne życia.

Skład i opis z etykiety szamponu:


Moja opinia
Opakowanie
Dzięki temu, że butelka jest przeźroczysta możemy z łatwością kontrolować ile jeszcze kosmetyku zostało w środku. Szata graficzna opakowania jest prosta i czytelna, co bardzo lubię. Niestety etykieta pod wpływem wody ściera się i wygląda średnio estetycznie. Butelka ma pojemność 300 ml  i zakręcana jest metalową nakrętką. Niestety nie posiada dozownika, otwór jest dość duży i zdarzyło mi się nalać więcej szamponu na dłoń niż chciałam.



Zapach
Niektóre kosmetyki ziołowe nie pachną zbyt przyjemnie, na szczęście w przypadku tego szamponu tak nie jest. Zapach jest delikatny i świeży, bardzo przypadł mi do gustu. Podczas mycia włosów ziołowe aromaty unoszą się w powietrzu, co sprawia, że czynność ta jest jeszcze przyjemniejsza :)


Kolor i konsystencja
Szampon jest bardzo, bardzo gęsty. Na początku konsystencja odpowiadała mi, zauważyłam jednak, że szampon trudniej się wówczas spłukuje. Dlatego też przed myciem rozrabiam go w kubeczku z wodą, wówczas jest idealny. Kolor jest cudowny, nie potrafię go jakoś dokładnie określić. Jest to coś pomiędzy czerwienią a kolorem bursztynu. Możecie zobaczyć sami na zdjęciach :)


Stosowanie
Tak jak wcześniej wspomniałam, tak gęsta konsystencja nieco utrudniała mi używanie tego szamponu, dlatego też znalazłam na nią patent i szampon rozcieńczam. Poza tym dzięki zapachowi stosowanie tego specyfiku jest niezwykle przyjemne. Szampon nie podrażnia skóry głowy i podczas mycia nie plącze włosów.
Cena
9,50 zł / 300 ml
Można go kupić w sklepie internetowym BingoSpa - klik.
Efekty 
Niestety nie są najlepsze, ale też nie najgorsze. Szampon jest bardzo wydajny, świetnie zmywa inne preparaty do pielęgnacji włosów, pieni się całkiem nieźle. Niestety moje włosy obciąża i sprawia, że szybciej się przetłuszczają. Dlatego też używam go tylko do pierwszego (podstawowego) mycia włosów. Do mycia drugiego (właściwego) używam innego szamponu.

Ocena - 3/5
W przypadku moich włosów średnio się sprawdził. Poza tym opakowanie nie jest najlepsze - brak dozownika i ścierająca się etykieta.

4 komentarze:

  1. Mi ten szampon bardzo spasował:)a włosy nie przetłuszczały się jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) U mnie niestety średnio, chociaż zapach bardzo mi się podoba i do pierwszego mycia nadaje się idealnie :)

      Usuń
  2. Jak myślisz nada się do krótkich włosów? Za bardzo nic nie poplącze ;) Szukam właśnie jakiegoś szamponu jak najbliżej natury z dobrym działaniem na włosy przesuszone..

    OdpowiedzUsuń