wtorek, 13 sierpnia 2013

ShinyBox sierpień 2013

Czekałam z niecierpliwością na to pudełko, bo zapowiadało się naprawdę rewelacyjnie. 
Zobaczcie co znalazło się w środku :)


Dodatkowo w box'ie znajdował się voucher na zakupy w sklepie internetowym answear.com o wartości 100 zł (przy zakupach za minimum 300 zł).



Spis kosmetyków


Tak prezentuje się zawartość


 Prezent - organiczny peeling do każdego rodzaju cery BioPlasis


Spośród osób, które zakupiły sierpniowy ShinyBox do dnia pierwszej wysyłki rozlosowano aż 250 dodatkowych kosmetyków. Mi także udało się go otrzymać :) 
Synchroline Rosacure Intensive - emulsja na dzień z filtrami ochronnymi SPF 30 i UVA


DeBa BIO Vital - zmiękczający balsam do rąk 


Indola - serum na zniszczone końcówki włosów


Bielenda - płyn micelarny do mycia i demakijażu 3 w 1
Zużyłam już jedną butelkę, a drugą kupiłam na zapas, jakiś czas temu (podczas promocji w Rossmannie -40%). Teraz będę miała dwie ;) Jest to bardzo dobry płyn micelarny, chyba jeden z moich ulubionych, więc nie zaszkodzi mieć go aż tyle ;)


Dermedic - maska nawadniająca Hydrain 3 Hialuro


Marion - koncentrat antycellulitowy chłodzący
(ostatnio chciałam go kupić - dobrze, że tego nie zrobiłam)


Moim zdaniem zawartość sierpniowego pudełka jest świetna. Sześciu kosmetyków z siedmiu nigdy nie miałam okazji używać, więc fajnie będzie je sprawdzić. Poza tym większość z nich to te rodzaje preparatów, które bardzo lubię i zawsze są w mojej kosmetyczce, zobaczymy jak się sprawdzą w tych konkretnych wariantach. Po przetestowaniu postaram się zrecenzować dla Was całe pudełko :)
Nie ukrywam, że bardzo cieszy mnie brak kolorówki, bo mam już sporo kosmetyków do makijażu.

A jak Wam podoba się to pudełko? Macie już swój sierpniowy box? 

4 komentarze: