niedziela, 11 sierpnia 2013

Organique - maska algowa borówka

Sezon na borówki chyba wpływa na moje recenzje ;) Wczoraj borówkowy zmywacz, a dzisiaj maska. Jeżeli chodzi o markę Organique, to chyba nikomu nie trzeba jej przedstawiać. Uwielbiam te kosmetyki, jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Również maska algowa się sprawdziła, więcej informacji na temat tego specyfiku znajdziecie poniżej. Zapraszam do lektury :)


Opis producenta


Moja opinia

Opakowanie
Saszetka średniej wielkości zawierająca 30 g produktu. Bardzo podoba mi się prostota opakowania. Etykiety nie są przesadzone, zawierają niezbędne informacje, są bardzo czytelne i oszczędne. 


Zapach
Jest bardzo świeży i delikatny. Nie wyczuwam w nim borówki, ale nie o to w tym kosmetyku chodzi. Ważne są ekstrakty z owego owocu, a nie naperfumowanie maski jego zapachem  :)
Kolor i konsystencja
W formie proszku maska ma biały kolor, po rozrobieniu z wodą staje się lekko fioletowa. Po wymieszaniu z wodą maska ma konsystencję gęstej śmietany, po nałożeniu na twarz zastyga, można ją zdjąć w jednym kawałku.


Stosowanie
Jest bardzo proste, a siedzenie z tą maseczką na twarzy to czysta przyjemność :) Jedyne o czym należy pamiętać to odpowiednie proporcje podczas rozrabiania proszku z wodą. Maska nie może być za rzadka (wówczas będzie spływać z twarzy) lub za gęsta (będzie sprawiać problemy podczas aplikacji). Poza tym zaraz po rozmieszaniu należy ją nałożyć na twarz. Jak będziemy się z tym ociągać, zastygnie w miseczce.

po nałożeniu

po 10 minutach

po 15 minutach



Cena - 19 zł
Wydaje się dość wysoka, jednak maseczka spokojnie starczy na dwa użycia.
Efekty po zastosowaniu
Skóra jest wyjątkowo gładka i dobrze oczyszczona. Maseczka ta jest idealna dla skóry z problemami naczynkowymi (ja niestety taką mam), nie podrażnia, wręcz przeciwnie łagodzi i regeneruje skórę. Jej stosowanie jest niezwykle relaksujące i przyjemne :)
Ocena
5/5
Świetny produkt! Muszę koniecznie wypróbować inne maski Organique.

3 komentarze:

  1. Hm, u mnie ta maska starcza na 5 razy :P
    Zostałam poczęstowana raz opakowaniem tej maski i przepadłam. Przywiozłam sobie mały zapas. Ma świetne działanie i myślę, że cena jest do przełknięcia jak za maskę tego typu. To jeden z moich ulubionych produktów z Organique. Lubię też wersję Cranberry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powinnam bardziej oszczędnie ją rozprowadzać, wówczas starczy mi na więcej użyć ;) Cena faktycznie jak za tak dobry produkt jest ok. Mnie kusi oliwkowa :)

      Usuń
  2. dzisiaj kupilam czystą algową zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń