poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Nowa współpraca z EtnoBazar

EtnoBazar to firma, która powstała z pasji podróżowania. W ofercie tego sklepu znajdziemy niesamowite rękodzieło z najdalszych i najbardziej egzotycznych zakątków świata, wykonane przez miejscowych rzemieślników. EtnoBazar to nie tylko przedmioty dekoracyjne i użytkowe, ale także kosmetyki, którym poświęcono osobny dział - EtnoSpa. Możemy tam zakupić produkty najwyższej jakości, często specyficzne tylko dla danych regionów świata. Podczas przeglądania oferty sklepu wrażenie zrobiła na mnie nie tylko ogromna ilość różnorodnych przedmiotów i specyfików, ale także ich wyjątkowość, oryginalność. Uwielbiam kosmetyki, ale biżuteria, torby, stojaki na kadzidła czy chociażby ceramika i marokańskie szklanki, po prostu mnie oczarowały. 


Dzięki uprzejmości EtnoBazar, będę miała możliwość przetestować kosmetyk, który marzył mi się już od jakiegoś czasu - mydło z Aleppo. Zawiera ono 40% oleju laurowego, pachnie dość specyficznie, ale za to jak się prezentuje :) Już dziś zaczynam testowanie!



Miałyście już może okazję używać tego mydła? Jakie są Wasze odczucia? :)

9 komentarzy:

  1. nie, ale w końcu przerzucę sie na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie testowalam,ale slyszalam ze mydla z aleppo sa najlepsze.
    za to ja bede miec mozliwosc przetestowania mydla z arganem od etnobazar :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Obserwuję i czekam na Twoją recenzję :)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle ze powinnas byc zadowolona, ja uwielbiam to mydlo... tyle, ze mam firmy Najel i nieco mniej oleju laurowego. gratuluje wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że będę z niego zadowolona tak jak Ty :)

      Usuń
  5. gratuluję współpracy, mydełko widzę, że świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo podoba mi się jego wygląd, a jak się sprawdzi okaże się niebawem :)

      Usuń