poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Natura Siberica - próbki

Próbki kosmetyków otrzymałam od firmy Natura Siberica już miesiąc temu, wspominałam Wam o tym w tym poście - klik. Zanim przejdę do opisania owych kosmetyków, chciałabym wspomnieć o pewnej kwestii. Nie będzie to typowa recenzja jakie piszę zazwyczaj, bo przecież nie da się w 100% ocenić kosmetyku tylko po jego próbkach. Chciałabym jednak podkreślić, że jestem osobą, która po wypróbowaniu danego specyfiku (w formie próbki czy miniatury) jest w stanie określić czy chciałyby go jeszcze kiedykolwiek używać czy nie. Kosmetyki, które otrzymałam to: odżywka do wszystkich rodzajów włosów (4 szt), krem na dzień do cery tłustej i mieszanej (3 szt.) oraz nawilżające oczyszczające mleczko (3 szt.).
Moje pierwsze spostrzeżenia dotyczą wydajności owych specyfików. Odżywka wystarczyła na cztery użycia, natomiast krem i mleczko na nieco więcej - każda z próbek to przynajmniej trzy użycia, czyli całkiem przyzwoicie.


Odżywka do włosów
Jej zadaniem jest odżywienie włosów i nadanie im objętości. No cóż, nie ukrywam, że od odżywek o wiele bardziej wolę maski, mimo tego uważam ten produkt za naprawdę dobry. Najważniejsze jest dla mnie to, aby odżywka nie obciążała włosów - na szczęście ten produkt tego nie robi :) Sprawia, że włosy są lekkie, i miękkie w dotyku. Czy nadaje objętość - nie sądzę. Włosy o wiele łatwiej rozczesać, a w późniejszym etapie ułożyć. Ładnie pachnie, aplikacja jest bezproblemowa, dobrze spłukuje się z włosów. 

           

Krem na dzień do cery tłustej i mieszanej
Przyznam szczerze, że po zużyciu tych trzech próbek absolutnie przepadłam. Krem ten bardzo przypadł mi do gustu, głównie przez to, że pozostawia skórę matową i dobrze nawilżoną. Wydaje się dość ciężki, ale to tylko pozory. Ma niezwykle przyjemny zapach, a jego stosowanie to sama przyjemność. 
Więcej informacji na temat tego produktu możecie znaleźć tu - klik


Nawilżające oczyszczające mleczko
Jak już wspominałam mam awersję do mleczek, może dlatego, że takie kosmetyki często podrażniały mi skórę oraz oczy, a sama forma jakoś nie za bardzo mi odpowiada. To mleczko to jakiś przełom, uwielbiam je od pierwszego użycia. Ma wspaniałą lekką konsystencję, dobrze oczyszcza skórę, pozostawia ją niezwykle gładką i świeżą. Co ważne - nie pozostawia tłustej warstwy na skórze i nie podrażnia. Nie spotkałam się jeszcze z lepszym mleczkiem!
Możecie przeczytać nieco o tym produkcie tu - klik


Po krótkim spotkaniu z tymi trzema kosmetykami, dwa z nich trafiły już na moją listę zachciewajek ;) Oferta Natura Siberica jest naprawdę bogata, warto się z nią zapoznać, mi już wpadło w oko kilka ciekawych kosmetyków :)

Bardzo dziękuję firmie Natura Siberica za przesłanie próbek.

5 komentarzy:

  1. Podobno bardzo solidna jest ta firma i ich kosmetyki warte swojej ceny :) Ciekawi mnie ta odżywka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są to kosmetyki warte swojej ceny :) Odżywka bardzo dobra, ale to mleczko skradło moje serce ;)

      Usuń
  2. Krem do cery tłustej i mieszanej to coś dla mnie:)
    Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę chyba wypróbować :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń