piątek, 9 sierpnia 2013

Na paznokciach - Delia & Lovely + paczki

W tym tygodniu mój zbiór lakierów (i nie tylko) znacznie się powiększył. Poza paczką od EtnoBazar otrzymałam dwie nagrody. Pierwsza z nich to mini WiboBox, który wygrałam w rozdaniu zorganizowanym na blogu Świat Blanki. Druga nagroda to naklejki na paznokcie od Esy, floresy, fantasmagorie, które były do zgarnięcia podczas "tygodnia dobroci z Esami" na FB :)



Poza tym dzisiaj otrzymałam paczkę od sklepu Magmas. Wybór był spory, w ofercie znajdują się nie tylko lakiery, ale także ozdoby oraz akcesoria do paznokci. Ja kupiłam lakiery "zwykłe" oraz z "maczkiem", a także oliwkę jabłkową do paznokci. Jako gratis otrzymałam naklejki wodne - rybki. W najbliższym czasie postaram się pokazać Wam jak te wszystkie cudeńka wyglądają na paznokciach :)


A co wyczarowałam sobie na paznokciach za pomocą lakieru Delia oraz Lovely?





Lakier Lovely posłużył jako baza, na którą nałożyłam dwie warstwy lakieru Delia. Niestety sama emalia od Deli nie byłaby w stanie dobrze pokryć płytki paznokcia. 
Jak Wam się podoba taki efekt?

3 komentarze:

  1. No super nowości, zwłaszcza piaskowe lakiery, niebieski to mój ulubiony. Pazurki super wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mi też się podoba efekt końcowy :)

      Usuń
  2. wszystkie lakiery wygladają super.

    OdpowiedzUsuń