piątek, 2 sierpnia 2013

Mleczko do zmywania paznokci - kokos&wanilia

Kupiłam je całkiem niedawno, ale już wiele razy miałam okazję używać. Skusiłam się na ten wynalazek z czystej ciekawości, ogólnie nie przepadam za wszelkiego rodzaju mleczkami kosmetycznymi, zarówno tymi do demakijaży, jak i do ciała, jednak powoli zaczynam się przekonywać. Po mleczku Bulgarian Joghurt Skin oraz Siberica (o którym słów kilka na blogu się pojawi) zaczynam mieć co raz lepsze doświadczenia. Do rzeczy :)


Mleczko do zmywania paznokci Simple Beauty zamknięte jest w solidnej plastikowej butelce o pojemności 150 ml. Z łatwością możemy zobaczyć ile produktu zostało jeszcze w środku opakowania, dzięki dobrej mocnej nakrętce nic nie ma prawa wylać się z butelki. 


Etykietka jest bardzo przyzwoita, prosta i zawiera wszystkie niezbędne informacje. Po otwarciu można poczuć zapach acetonu, który nie jest jednak tak ostry jak w przypadku tradycyjnych zmywaczy do paznokci. Obiecany przez producenta kokos i wanilia nie są tu żadną ściemą, można je wyczuć już po otwarciu butelki. 


Konsystencja mleczka jest dosyć gęsta, kolor dokładnie taki jak na zdjęciu poniżej - mleczny, biały.


Produkt ten zawiera proteiny jedwabiu, witaminę A oraz glicerynę. Bardzo dobrze radzi sobie z każdego rodzaju lakierem - nawet z piaskowym czy takim, który zawiera sporą ilość brokatu czy innych dodatków :) Producent zapewnia, że mleczko to jednocześnie regeneruje, wygładza i nawilża płytkę paznokcia oraz posiada właściwości stymulujące wzrost oraz wzmacniające płytkę. Jestem w stanie w to uwierzyć, ponieważ paznokcie są naprawdę w lepszej kondycji niż przy stosowaniu zwykłego zmywacza. Są gładsze i delikatnie nawilżone. Poza tym pięknie pachną kokosem i wanilią :)
Cena 4,99 zł / 150 ml

Ocena 5/5
Przyznam, że moje sceptyczne nastawienie było nieuzasadnione, mleczko to okazało się lepsze od wszystkich zmywaczy, których do tej pory używałam. Jestem pewna, że po zużyciu tej buteleczki kupię następną :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam to mleczko, jest lepsze niż niejeden zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń