piątek, 23 sierpnia 2013

Marmurkowy Lemax

Dzisiaj, krótki post o jednym z trzech lakierów marmurkowych, które kupiłam w sklepie internetowym Magmas. Dla przypomnienia, na zdjęciu poniżej kolory, które wybrałam.


Lakiery Lemax New Beauty Line, mają pojemność 10 ml i kosztują zaledwie 1,90 zł. Dają bardzo fajny efekt na paznokciu, niestety krycie jest bardzo słabe. Niekiedy nawet trzy warstwy nie wystarczają, żeby dokładnie pokryć płytkę tak, aby nie było żadnych prześwitów. Na zdjęciach poniżej, możecie zobaczyć jaki jest efekt po trzykrotnym malowaniu :/ Trwałość tego lakieru to ok. 3 dni, czyli przeciętnie. Mi to akurat nie przeszkadza, bo lubię często zmieniać kolory na paznokciach :) 





Co do konsystencji, lakier dobrze rozprowadza się na płytce, nie rozlewa się i ma bardzo wygodny pędzelek. Kolor jak już zapewne zauważyliście w butelce bardziej zbliżony jest do zielonego, natomiast na paznokciu przypomina żółty. 

Ogólna ocena 4/5

Podobają Wam się takie lakiery? Może macie już jakiś "marmurek" w swojej kolekcji?

Następnym razem pokażę Wam jak prezentuje się biały i różowy lakier :)

10 komentarzy:

  1. ja z Lemax mam 3 lakiery z serii Star
    u mnie wytrzymały każdy po 5 dni! bez żadnych wspomagaczy,sam lakier i paznokieć :)
    tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych z serii Star akurat nie mam, chociaż chyba warto skoro wytrzymują 5 dni :)

      Usuń
  2. Do tej pory marmurkowego lakieru nie stosowałam. Widzę, że ten po trzech warstwach ma jeszcze jakieś prześwity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety prześwity są, ale cztery lub pięć warstw to chyba by była przesada ;)

      Usuń
  3. Wyglądają jak torcik z makiem ;) A ciężko się to zmywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście łatwo się zmywają :)

      Usuń
  4. Trochę widać prześwity, a to aż 3 warstwy? Widziałam chyba te lakiery gdzieś i zastanawiałam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzy warstwy. Może ten biały i różowy lepiej wypadną :)

      Usuń
  5. ładne pastelkowe odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak bardzo pragnę te marmurki ^^, ale portfel nie pozwala..';/

    OdpowiedzUsuń