piątek, 16 sierpnia 2013

Mak i kwiat pomarańczy - sól do kąpieli

Sól soli nie równa, co tu dużo opowiadać, spotkałam się już z lepszymi i gorszymi. Z tego co pamiętam nigdy wcześniej nie miałam okazji używać soli tej marki. Dostępne są one w drogeriach Rossmann, w kilku wariantach zapachowych, ale ten pojawił się chyba stosunkowo niedawno w asortymencie, bo wcześniej nie zauważyłam go na półce. Szczerze, nie spodziewałam się wielkiego Wow! Jednak specyfik ten bardzo miło mnie zaskoczył :) Chcecie dowiedzieć się więcej na temat tej soli, zapraszam do lektury :)


Opis producenta


Moja opinia

Opakowanie
Standardowa saszetka, zawierająca 80 g soli. Bardzo wygodne i praktyczne. Szata graficzna jak najbardziej na plus, prosta, kolorowa i czytelna.


Zapach
Kiedy sól jest jeszcze w kryształkach zapach jest bardzo intensywny, wręcz drażniący. Po rozpuszczeniu w wodzie zapach słabnie, ale co ważne nie znika. Utrzymuje się przez cały czas kąpieli. Co do aromatów, bardziej wyczuwam tu czysty zapach pomarańczy niż jakiś kwiatowy mix, ale mimo tego bardzo podoba mi się zapach tej soli.
Kolor i konsystencja
Pomarańczowe, dosyć drobne kryształki.


Stosowanie 
Sól wystarczy wsypać do wanny - ot cała filozofia. Jak z każdą solą z resztą. Po dość szybkim rozpuszczeniu kryształków, woda nabiera pomarańczowego koloru, tworzy się lekka piana (która po pewnym czasie znika), a włazience unosi się przyjemny zapach :)
Cena
ok. 2,50-3 zł 
Ocena ogólna - 5/5
Uwielbiam kosmetyki do kąpieli i miałam ich już całe mnóstwo, ale ten zaskoczył mnie totalnie. Za tak niską cenę otrzymujemy naprawdę świetny jakościowo produkt, który spełnia absolutnie moje oczekiwania. Jest zapach, jest ładny kolor wody i jest pianka (co prawda nie za długo, ale jest). Jak dla mnie super :)

Miałyście może inne sole z tej serii? Jaką możecie polecić? 

2 komentarze:

  1. Jestem fanem soli do kąpieli, wybieram się jutro do Rosmana więc się rozejrzę za nią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i to nawet kilka zapachów i byłam bardzo zadowolona :)
    Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu i facebooku ♥ https://www.facebook.com/photo.php?fbid=353822681417466&set=a.203472819785787.53713.203110989821970&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń