czwartek, 22 sierpnia 2013

Magiczne zapachy

Dziś przychodzę do Was z recenzją pięknie pachnących produktów, które bardzo polubiłam. Fanką kadzidełek i olejków zapachowych jestem już od dawna, dlatego z ogromną przyjemnością przetestowałam produkty otrzymane od sklepu internetowego Magia Zapachów. Poza wyżej wymienionymi w paczce znalazły się także mydła oraz próbka balsamu do ciała. 

Olejki
Pierwszy z nich to kompozycja zapachowa. Połączenie aromatu czekolady i jagody. Moja mama bezustannie mi go podkrada, tak bardzo przypadł jej do gustu :) Olejek ten można stosować na różne sposoby m.in w kominkach zapachowych, jako zapach do odkurzacza, w nawilżaczach i odświeżaczach powietrza, do wody w żelazku itp. Ja używam go tylko i wyłącznie w kominku zapachowym, moim zdaniem to najlepsza opcja, żeby wydobyć maksimum aromatu. W tej kompozycji zapachowej bardziej wyczuwalną nutą jest czekolada, jagoda pozostaje gdzieś w tle. Ten wariant zapachowy to świetna propozycja na długie jesienne lub zimowe wieczory. 
4,20 zł / 12 ml 

Drugi to olejek eteryczny - trawa cytrynowa.  Ma mega świeży zapach, orzeźwiający, dodający energii. Używam go tylko jako olejek do kąpieli, w całej łazience unosi się wówczas ten wspaniały aromat. Z opisu zamieszczonego na stronie sklepu wynika, że świetnie działa także jako odstraszacz owadów. Niestety w tej roli go nie sprawdzałam. 
4,20 zł / 7 ml


Jakie są plusy tych dwóch produktów? Oczywiście zapach, jego intensywność i trwałość oraz cena. Wystarczy kilka kropelek, aby w danym pomieszczeniu unosił się wspaniały zapach. Co ważne zarówno używając kominka zapachowego, jak i wlewając olejek do wanny, aromat olejku utrzymuje się naprawdę długo.

Ocena 5/5

Kadzidła
Zawsze lubiłam kadzidła, ten dym unoszący się w powietrzu i lekko duszący zapach. Są osoby, które tego nie lubią lub po prostu źle znoszą kontakt z kadzidłem, boli je głowa, źle im się oddycha itp. Ja na szczęście tak nie reaguje :) Nie przepadam jednak za kadzidełkami o zapachu kwiatowym czy owocowym, dla mnie kadzidło powinno mieć ten swój specyficzny korzenny, drzewny zapach. Trudno mi to określić... W sklepie Magia Zapachów wybrałam kadzidła o zapachu białego piżma, nie są najgorsze, ale najlepsze też nie są. Po zapaleniu dają mocny, duszący zapach, akurat mi to nie przeszkadza. Niestety minusem jest to, że są bardzo mocno naperfumowane, dość "chemiczne". Można to wyczuć po powąchaniu jeszcze niezapalonego kadzidła. Kosztują one 2,50 zł (ok. 20 szt), więc cudów nie można się spodziewać.


Dla porównania, tak wyglądają moje ulubione kadzidła. Na wierzchu pokryte są one pyłkiem, przed zapaleniem nie pachną tak intensywnie, dopiero po podpaleniu wydobywa się z nich pełen aromat. 


Ocena 3/5

Balsam Mango
Pachnie tak, że można oszaleć :) Słodki, owocowy aromat, po prostu wspaniały. Balsam zawiera masło shea, dobrze nawilża skórę i niestety także dość mocno natłuszcza, pozostawiając błyszczącą, tłustą warstwę. Wchłania się średnio, nie jest to bardzo wolny proces, ale też nie ekspresowy ;) Myślałam, że z racji tego, że balsam jest w formie "kostki" jego używanie będzie problematyczne, okazało się, że wcale tak nie jest. Konsystencją przypomina masło (trochę tak wygląda, prawda?), wystarczy kawałek rozgrzać w dłoniach i rozprowadzić na skórze - prościzna ;) Ogromny plus, za zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze.



Ocena 4/5

Mydła
Najlepsze zostawiłam na koniec :) Oto trzy super mydełka: drzewo herbaciane z chmielem, kawa z kozim mlekiem oraz mięta z cytryną. Producentem tych cudeniek jest Lavea. Kupując mydła możemy wybrać wielkość "porcji": 125-130 g lub 60-65 g. Ja wybrałam wariant drugi, każde z mydeł kosztuje wówczas 7 zł. Ogólnie mydła wydawały mi się dość miękkie, obawiałam się, że dość szybko się wymydlą ;) Ku mojemu zdziwieniu są mega wydajne, do tego bardzo ładnie wyglądają i bosko pachną. Mydła te dobrze spełniają swoją podstawową funkcję, czyli po prostu myją, poza tym każde z nich posiada swoje specyficzne właściwości, o których możecie poczytać tu: klik, klik, klik. Dla mnie najważniejsze jest to, że nie przesuszają skóry i nie podrażniają jej w żaden sposób. Z racji tego, że mam ogromną słabość do zapachów ważne są dla mnie także walory aromatyczne owych mydełek, te które wybrałam są dla mnie idealne.
Poza tym myślę, że to świetna opcja na prezent, wystarczy takiego delikwenta ładnie zapakować i mamy pachnący dodatek do podarunku :) 

mięta z cytryną 

kawa z kozim mlekiem 

drzewo herbaciane z chmielem 

Ocena 5/5

Więcej informacji na temat produktów i samego sklepu znajdziecie tu:

Warto tam zaglądać, często można trafić na ciekawe promocje. 
Obecnie robiąc zakupy za minimum 10 zł, dostawa za pośrednictwem paczkomatów jest darmowa :)
Tu znajdziecie szczegółowe informacje dotyczące tej oferty: klik.

Podziękowania dla sklepu Magia Zapachów za bardzo miłą współpracę i przesłanie produktów do przetestowania.


Fakt otrzymania produktów w ramach współpracy w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie olejki eteryczne :)

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są naprawdę bardzo dobrej jakości. Dla porównania kupiłam wczoraj inne i wypadły blado :/

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tego mydełka mięta z cytryną :) Wyglądają bardzo eko i sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie rewelacyjnie, warto je kupić :)

      Usuń