czwartek, 1 sierpnia 2013

Kompleks solny do kąpieli i peelingu stóp i łydek

Pokazywałam Wam ten produkt jakieś dwa tygodnie temu - tu. Kupiłam go na próbę, bez większego przekonania co do jego cudownych właściwości. No ale, że lubię takie różne wynalazki, więc czemu by nie spróbować. Przyjrzałam się nieco bliżej owej firmie, poczytałam i muszę przyznać, że mają świetną ofertę. Jeżeli jesteście zainteresowani zerknijcie - tu. A jaka jest moja opinia na temat kompleksu solnego, zapraszam do lektury :)

Opis producenta
ARMED regeneracja - całkowicie naturalny Kompleks solny do termalnych zabiegów na stopy i łydki. Kąpiel usprawnia mikrokrążenie, przynosi ulgę mięśniom i stawom, redukuje obrzęki, usuwa nadmierną potliwość, relaksuje, wygładza i regeneruje naskórek. Zawarte w leczniczej soli: jod, wapń, magnez, krzem, selen odżywiają, nawilżają skórę, pozostawiając ją dobrze ukrwioną i elastyczną. 
Olejki cytryny, mięty i eukaliptusa oprócz właściwości odświeżających i wzmacniających. działają przeciwbólowo i chłodząco. 
Wskazania: zrogowaciały naskórek stóp, nadmierna potliwość,  przesuszona i twarda skóra stóp, nagniotki, modzele, skłonność do obrzęków, zespół "ciężkich nóg". 

Skład: Maris Sal, Citrus Medica Limonum Oil, Mentha Arvensis Leaf Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, D-Limonene, Citral.


Moja opinia
Opakowanie - Bardzo solidna saszetka, wyposażona w zamknięcie strunowe. Prosta etykieta z niezbędnymi informacjami, nieprzekombinowana. Opakowanie zawiera 75 g produktu. 


Zapach - w formie kryształków sól ma bardzo intensywny miętowo-cytrynowy zapach, aromat jest na tyle mocny, że mam wrażenie, że mógłby także udrażniać drogi oddechowe podczas przeziębienia ;) Po rozpuszczeniu w wodzie, zapach nieco się ulatnia, staje się delikatniejszy, ale mimo wszystko wyczuwalny. 
Kolor i konsystencja - białe kryształki, średniej wielkości.


Stosowanie - 2/3 soli należy wsypać do ciepłej wody, pozostałą część pozostawić do peelingu. Wykonujemy kąpiel, trwającą ok. 10-15 minut, która może obejmować także okolice łydek. Następnie musimy delikatnie osuszyć stopy i zastosować peeling solny, delikatnie je zwilżając. Spłukujemy  stopy i osuszamy. Producent zaleca na zakończenie wykonać masaż stóp i łydek przy zastosowaniu Balsamu do stóp ARMED regeneracja. 
Użycie tego produktu było dziecinnie proste i niezwykle przyjemne. 
Cena - 9 zł / 75 g Nie jest to najtańszy kosmetyk, biorąc pod uwagę jednorazowe zastosowanie takiej saszetki. Mimo wszystko warto.
Efekty po zastosowaniu - już po jednorazowym zabiegu skóra jest gładka, miękka i nawilżona. Kompleks solny daje ulgę zmęczonym stopom i pozwala cudownie się zrelaksować :) Olejki w nim zawarte wspaniale wpływają nie tylko na skórę, ale także na doznania zapachowe :) Bardzo podoba mi się, że możemy zastosować go nie tylko jako dodatek do kąpieli stóp, ale także jako peeling.

Ocena 5/5
Po prostu świetny! Na pewno jeszcze go kupię ;)

4 komentarze:

  1. Wszystko fajnie prócz tej ceny. 9 zł za jednorazową saszetkę to chyba odpycha :) ale w sumie czego nie robi się by wyglądać ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena nieco wysoka, ale warto :)

      Usuń
  2. O coś dla mnie! Ale rzeczywiście cena :/ Dziś oglądałam farmonę - cała wielka puszka kosztowała 9 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, może kupię Farmonę, chcociaż zastanawiałam się nad solą z BingoSpa, kosztuje ok. 9-10 zł za 550 g :)

      Usuń