niedziela, 4 sierpnia 2013

Bułgarski jogurt i róże - kremy do twarzy na dzień, na noc oraz tonik

Dziś pora na drugą część recenzji kosmetyków Bulgarian Joghurt Skin, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Prymus Koch. Dotyczyć ona będzie produktów do pielęgnacji twarzy. 

Tonik oczyszczający Bulgarian Joghurt Skin
do skóry normalnej i mieszanej, wiek 25+
Usuwa makijaż oraz inne zanieczyszczenia skóry. Innowacyjna formuła bez alkoholu, konserwantów i alergenów chroni skórę przed wysuszeniem, a naturalna woda różana działa antyseptycznie i szybko usuwa podrażnienia. Tonik nawilża, wygładza i rozjaśnia skórę. Skóra jest czysta i wyraźnie odświeżona.


Moja opinia
Opakowanie - pojemność 150 ml, jest to swoista miniatura butelki mleczka do ciała tej marki, bardzo wygodna, zamykana na tzw. "klik", co pozwala dobrze dozować produkt. Dzięki temu, że opakowanie wykonane jest z lekko przeźroczystego, mlecznego plastiku możemy kontrolować ile jeszcze toniku nam zostało. Minusem jest to, że z nakrętki odpada srebrna farba, co wygląda średnio estetycznie. Szczęście w nieszczęściu, że zaczyna się to dziać dopiero wtedy, gdy tonik właściwie już mi się kończy ;)
Zapach - dokładnie taki jak reszta kosmetyków z tej serii, jogurtowo-różany.
Kolor i konsystencja - lekko żółtawy, przeźroczysty płyn.


Stosowanie - stosuje się go tak jak inne toniki, wacik zwilżamy kosmetykiem i ciągłymi ruchami przecieramy twarz. Nie należy opłukiwać twarzy wodą. Jak dla mnie - proste i bardzo przyjemne.
Cena - 15,52 zł / 150 ml
Efekty po stosowaniu - na początku trochę przeszkadzał mi zapach, wydawał mi się zbyt intensywny jak na kosmetyk do twarzy. Na szczęście szybko się ulatnia. Tonik ten pozostawia skórę przyjemnie czystą i w żaden sposób jej nie podrażnia. Nie stosowałam go do usuwania makijażu, więc nie jestem w stanie powiedzieć jak się w tej roli sprawdza. Osobiście wolę do tego celu używać specjalnych preparatów do demakijażu. Kosmetyk ten bardzo przypadł mi do gustu, sprawił, że moja skóra była lekko zmatowiona i delikatnie napięta.

Ocena 4/5
To bardzo dobry kosmetyk, punkt odjęłam za zapach i mały defekt opakowania, ale to tylko drobiazgi.

Krem na dzień Bulgarian Joghurt Skin
skóra normalna i mieszana, wiek 25+




Krem na noc Bulgarian Joghurt Skin
skóra normalna i mieszana, wiek 25+



Opakowanie - zarówno krem na dzień, jak i krem na noc znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml z plastikową nakrętką. Dodatkowo zapakowane były w kartoniki o odmiennej kolorystyce, w zależności od przeznaczenia kremu. Słoiczki wykonane są z bardzo grubego szkła, w gustownym kształcie. Nakrętki z białego plastiku, bywały dla mnie na początku irytujące, ponieważ przy mocniejszym przekręceniu "przeskakiwały", co sprawiało problem z zamknięciem opakowania, później udało mi się  je "wyczuć" i nie sprawiały już żadnych kłopotów. Oba kremy można odróżnić jedynie po napisie i jego kolorze, krem na dzień - pomarańczowy, krem na noc - zielony. Opakowanie spełnia wszystkie funkcje: chroni kosmetyk, jest funkcjonalne i ładnie się prezentuje. Osobiście lubię takie proste słoiczki, bez zbędnych dodatków.



Zapach - taki sam jak reszta kosmetyków Bulgarian Joghurt Skin, chociaż w wypadku kremów mam wrażenie, że zapach jest bardziej jogurtowy, aromat różany jest niemal niewyczuwalny. Pod względem intensywności zapachu krem na dzień wydaje się mocniejszy, natomiast krem na noc bardziej stonowany. W obu przypadkach zapach nie utrzymuje się zbyt długo na skórze, co dla mnie jest akurat plusem :)
Kolor i konsystencja - mazidła te mają kolor zbliżony do ecru, ni to biały, ni to beżowy, lekko żółtawy, możecie to określić sami spoglądając na zdjęcia ;) oba kremy są dosyć gęste.

                              krem na dzień                                                           krem na noc
Stosowanie - codziennie rano i wieczorem nakładałam kremy zgodnie z instrukcją :) Na pierwszy rzut oka wydają się bardzo tłuste i ciężkie, jest to jednak mylne wrażenie. Kremy są dosyć lekkie, co ważne szybko się wchłaniają i nie "zapychają". 
Cena - krem na dzień 25,15 zł / 50 ml, krem na noc 27,06 / 50 ml.
Efekty po stosowaniu - stosowanie kremów z jednej linii to ogromny plus, takie odnoszę wrażenie. Kompleksowa pielęgnacja pozwala zapewnić skórze odpowiednie nawilżenie i odżywienie. Kondycja mojej skóry znacznie się poprawiła, jest gładka, bardziej elastyczna i wygląda zdrowiej. 

Ocena 5/5
To jedne z lepszych kremów z jakimi miałam do tej pory do czynienia, są świetne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz