poniedziałek, 12 sierpnia 2013

50 faktów o mnie :)

Jednak zdecydowałam się napisać te kilka słów na swój temat, może dzięki temu trochę lepiej mnie poznacie.

1. Z reguły mam pozytywne podejście do świata i ludzi, staram się optymistycznie patrzeć na to co mnie otacza, jednak zdarza mi się rysować w myślach czarne scenariusze.
2. Mam problemy z przepraszaniem, zwłaszcza w poważnych sytuacjach.
3. Wkurza mnie plucie i gwizdanie - nienawidzę tego!
4. Nie wyobrażam sobie domu bez żywych roślin, za to totalnie odrzucają mnie sztuczne kwiaty.
5. Marzę o psie <3
6. Mam słabość do kwaśnych żelek i Fanty ;)
7. Zawsze fascynowała mnie sztuka, we wszystkich możliwych postaciach.
8. Lubię fotografować chmury oraz rusztowania (wiem, że to dziwne).
9. Boję się ciemności, małych zamkniętych pomieszczeń i wind (panicznie).
10. Dawno, dawno temu śpiewałam w szkolnym chórze.
11. Bardzo stresują mnie wystąpienia publiczne, jak tylko mogę unikam takich sytuacji.
12. Mam tatuaż i marzę o kolejnym.
13. Farbowałam włosy na najróżniejsze kolory (poza blondem), obecnie od ponad roku nie farbuję włosów.
14. Mam totalnego bzika na punkcie peelingów i kosmetyków do kąpieli.
15. Nigdy nie byłam w solarium (i nie mam zamiaru).
16. Nie cierpię cwaniactwa i przeklinania na siłę (dla szpanu).
17. Moja ulubiona pora roku to jesień. Lato też byłoby spoko, gdyby nie upały i burze.
18. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, najbliższy mi był, jest i będzie rap.
19. Należę do osób, które zawsze mają rację i trudno jest mi przyznać się do błędu.
20. Jestem potworną bałaganiarą, zupełnie nie przeszkadza mi bajzel na biurku i porozrzucane ciuchy. Oczywiście w miarę potrzeb potrafię się zmobilizować do sprzątania (lub inni mnie mobilizują) ;)
21. Bardzo szybko się wkurzam, łatwo wyprowadzić mnie z równowagi nawet drobiazgiem - chyba jestem furiatką.
22. Moja ulubiona liczba to 2.
23. 90% mojej garderoby to rzeczy z lumpeksów, lubię tam kupować i tyle.
24. Moje ulubione powiedzonka: "No i git", "Masakra", nadużywam słowa "nie".
25. Nigdy nie lubiłam sportu, zwłaszcza wf-u w szkole.
26. Bardzo chciałabym pojechać na Hip Hop Kemp.
27. Zazwyczaj słucham muzyki z youtube.pl, choć ulubione płyty lubię mieć na nośniku. Dobrze mieć płyty na półce.
28. Dość często zmieniają mi się upodobania np. kolorystyczne czy zapachowe. Lubię małe zmiany, dużych chyba trochę się boję.
29. Zawsze zasypiam w kokonie z kołderki ;) nawet jak jest upał muszę być chociaż odrobinę przykryta kołdrą.
30. Filmy, które mogę oglądać tysiąc razy i nigdy mi się nie znudzą to "Władca pierścieni" oraz seria z Harrym Potterem ;)
31. Jestem punktualna i nie lubię gdy ktoś się spóźnia.
32. Lubię filmy z historią w tle, kostiumowe i wojenne, nie oglądam horrorów.
33. Uwielbiam zwiedzać, mam ogromną słabość do muzeów, zamków i skansenów :)
34. Chciałabym zobaczyć możliwie jak najwięcej ciekawych zakątków świata.
35. Fascynują mnie mity, legendy i dawne cywilizacje.
36. Jestem sentymentalna.
37. Od ponad 9 lat jestem w szczęśliwym związku <3
38. Zbieram książki związane z kulturą hip-hopową.
39. Najbardziej oczekiwaną płytą tego roku jest dla mnie "Demonologia II".
40. Lubię gotować, choć czasami kończy się to fatalnie.
41. Nie ubieram się jakoś szczególnie oryginalnie, lubię koszule w kratę, jeansy i moją zieloną parkę :)
42. Potrafię spędzić całe godziny przed komputerem oglądając teledyski.
43. Obawiam się, że jestem uzależniona od internetu ;)
44. Lepiej znoszę mrozy niż upały.
45. Lubię wina musujące i różnego rodzaju wermuty.
46. Najpyszniejsze jedzonko to dla mnie leczo, tosty i zupę cebulową.
47. Mam ogromną słabość do pierników i przypraw korzennych.
48. Nie potrafię zasypiać, uczyć się w ciszy.
49. Najlepiej rozmyśla mi się w wannie, na spacerze (z muzyką w słuchawkach) oraz w środkach transportu (zwłaszcza w pociągach i autobusach).
50. Uważam, że miałam (mam) szczęście...


2 komentarze:

  1. Z ciekawością czytam ten Tag na blogach, sama zrobi lam go też u siebie wczoraj. Mamy bardzo dużo wspólnego :D Świetny jest ten kawałek, według mnie jeden z najlepszych z płyty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam Twój, faktycznie mamy wiele wspólnego :) Co do tego kawałka, to jeden z moich ulubionych na tym krążku. Chociaż cała płyta jest rewelacyjna .

      Usuń