czwartek, 11 lipca 2013

Sole i płyny do kąpieli - lepsze i nieco gorsze

Jestem ogromną fanką wszelkiego rodzaju produktów do kąpieli - sole, kule musujące, olejki, płyny... po prostu uwielbiam. Przez moje łapki przewinęło się już sporo tego typu kosmetyków lepszych, nieco gorszych i fatalnych. Dziś o kilku z nich. 

Kiedyś wspominałam na blogu o płynie do kąpieli Luksja Blueberry Muffin (tu). Płyny te mają wiele wariantów zapachowych, sporą pojemność (1 l)  i niską cenę (ok. 10 zł). Często można je kupić w promocji w drogeriach Rossmann za ok. 7 zł. Pachną cudownie, co jest ich ogromnym plusem, niestety mają też spory minus - nie należą do produktów bardzo wydajnych. Żeby w kąpieli poczuć ten zapach i mieć super piankę trzeba wlać sporo płynu. Może i warto, ale trzeba liczyć się z tym, że ta duża butelka raczej szybko nam się skończy ;)
Ocena 3/5 

Moimi zdecydowanymi faworytami w kategorii płynów do kąpieli są te cudaki z Avonu. W ofercie jest wiele zapachów, aktualnie mam dwa kwiatowe, ale chyba najbardziej przypadł mi do gustu arbuzowy - niestety już go zużyłam. Dostępne są w butelkach 500 ml i 1 l. W katalogach Avon dość często są w promocji, ich przeciętna cena to ok. 10 zł (500 ml). Są niezwykle wydajne, wystarczy odrobina i mamy super zapach i dużo piany ;)
Ocena 5/5


Mam także inny płyn do kąpieli marki Avon, była to jakaś limitowana edycja. Jest on przykładem na to, że dwa produkty tej samej marki mogą się znacząco różnić. 


Produkt ten ma małą pojemność (250 ml), jest za to bardzo gęsty. Uwielbiam zapach konwalii i spodziewałam się wielkiego wow. Niestety zapach nie jest zbyt intensywny i średnio przypomina konwalie, nie pieni się też zbyt mocno. Był za to dość tani - ok. 6 zł. Wypróbowałam i wiem, że raczej już się na niego nie skuszę, jeżeli jeszcze kiedykolwiek pojawi się w katalogu. 
Ocena 2/5

Pora na moich drogeryjnych ulubieńców Original Source.


Pojemność 500 ml, cudne zapachy - czekolada z miętą wymiata ;) Cena to ok. 9 zł (w promocji ok. 7 zł). Nie pienią się tak dobrze jak te z Avonu, ale mają ciekawe warianty zapachowe - za to duży plus. Bardzo podobają mi się ich opakowania przypominające butelki na mleko :) 
Ocena 5/5

Jeżeli chodzi o sole do kąpieli uwielbiam te w saszetkach marki Joanna (zwłaszcza truskawkową). Polecam! Super sól można też kupić w Biedronce - Be Beauty.


Miałam już wcześniej inne rodzaje - morską oraz miód i mleko, teraz czas na bursztynek ;) Naprawdę warto, są mega tanie ok. 4 zł, dość szybko się rozpuszczają i ładnie pachną.
Ocena 5/5

Bardzo przyjemna jest też sól On Line - mleko i miód. Ma bardzo delikatny zapach, niestety nie rozpuszcza się tak dobrze jak "biedronkowa" i kosztuje nieco więcej ok. 7 zł. Mimo tego jest to produkt wart zainteresowania, może skuszę się na inny zapach.
Ocena 4/5


Jakie kosmetyki do kąpieli Wy polecacie? :)

1 komentarz:

  1. Ja miałam zawsze jakieś najtańsze aby piana była, ale Twoje propozycje są takie fajne, że je rozważę :)) a w Original Source to zakochałam się od pierwszego wejrzenia!:)

    OdpowiedzUsuń