wtorek, 16 lipca 2013

ShinyBox lipiec 2013

Dosłownie chwilę temu otrzymałam lipcowe pudełko z kosmetykami :) Czekałam na nie z ogromną niecierpliwością, chyba jeszcze żadna z edycji nie była przeze mnie tak wyczekiwana :) Tym razem to aż 8 kosmetyków! Dodatkowo wśród osób, które kupiły pudełko od 4 lipca do dnia pierwszej wysyłki rozlosowano aż 100 dodatkowych kosmetyków. Udało mi się znaleźć w tej setce szczęśliwców :) Nie przedłużając już oto lipcowy ShinyBox, którego hasło w tym miesiącu brzmi Ciesz się latem z ShinyBox.


Szkoda, że znów powróciło białe pudełko, urodzinowe było super. 
Podobno za jakiś czas ma się zmienić  wygląd standardowego pudełka, czekam na efekt tej metamorfozy ;)


Oczywiście w pudełku znajdowała się karta informacyjna.


1. Uriage woda termalna 50 ml
2. Uriage Aquaprecis, krem intensywnie nawilżający 15 ml


3. L'Occitane Mleczko do ciała Werbena 75 ml
4. L'Occitane Żel pod prysznic Werbena 75 ml


5. Grashka Baza pod cienie i do ust - produkt pełnowymiarowy 1,2 ml
6. Grashka Perłowy cień do powiek - produkt pełnowymiarowy 2 g


Specjalny prezent
Lakier do paznokci oraz cień do powiek Wibo




L'Occitane Nawilżające mydło Shea Werbena 100 g


Zawartość pudełka bardzo mi się podoba :) W sumie tylko cienie mnie nie zachwycają bo mam już ich sporo, a używam ich bardzo rzadko, ale zawsze mogę je komuś oddać. Reszta kosmetyków po prostu rewelacja! Biorę się za testowanie :)

A Wy macie już swoje lipcowe pudełko? Co sądzicie o jego zawartości?

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chyba najbardziej mnie ucieszyło ;)

      Usuń
  2. Ładny lakier i ładny cień. ja dostałam w ciemnych kolorach i nie podobają mi sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiły mi się całkiem fajne kolory, chociaż u jednej z dziewczyn widziałam ładny morelowy odcień lakieru i wpadł mi w oko. Może kupię sobie taki ;)

      Usuń
  3. wow spora zawartośc pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń