piątek, 5 lipca 2013

Setny post i GLOV :)

W życiu bym nie przypuszczała, że prowadzenie bloga tak mnie wciągnie i będzie mi sprawiać tyle frajdy i przyjemności. Ten post jest moim setnym i bardzo się z tego powodu cieszę, mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej i będą co raz lepsze. Oczywiście ogromną satysfakcję daje nie tylko pisanie, ale fakt, że ktoś to czyta - bardzo, bardzo Wam za to dziękuję :)

Dziś dotarła do mnie paczka od firmy Phenicoptere z zupełnie niekonwencjonalnym produktem
do demakijażu GLOV. Bardzo dziękuję za nawiązanie współpracy.

Ochoczo zabieram się za jego testowanie, czekajcie na recenzję ;)


Otrzymałam wariant GLOV on-the-go

Usuwa makijaż gdziekolwiek tego potrzebujesz

GLOV on-the-go to produkt, który po prostu ułatwi Ci życie - za każdym razem, gdy potrzebujesz wspaniale wyglądać lub po prostu oczyścić twarz.

Zaprojektowany, aby sprostać potrzebom współczesnych kobiet. 
GLOV on-the-go świetnie nadaje się do podróży 
lub jako tajny sprzymierzeniec podczas codziennych zabiegów.

Zabierz ze sobą GLOV on-the-go gdziekolwiek zmierzasz i odkryj na własnej skórze, 
jak działają najnowsze rozwiązania.

Potrzebujesz tylko wody. I Twojego GLOV on-the-go.


Więcej informacji na temat GLOV znajdziecie na stronie internetowej oraz FB

1 komentarz: