czwartek, 18 lipca 2013

Pyszna szarlotka

Uwielbiam piec i gotować, mimo tego, że często kończy się to klęską (nie raz zdarzyło mi się coś przypalić). Wczoraj znalazłam bardzo prosty przepis w internecie - tu i zrobiłam, nie chwaląc się ;) pyszną szarlotkę. Nie byłabym sobą gdybym trochę nie zmodyfikowała przepisu. Musiałam nieco zmniejszyć porcje produktów, żeby dostosować wszystko do wielkości blaszki. Poza tym jabłka skropiłam nieco sokiem z cytryny, i zamiast posypać je zwykłym cukrem, użyłam cukru waniliowego. Ozdobny warkocz na cieście to zasługa mojego D. :) 




Aromatyczne, kwaskowe wnętrze, pachnące cynamonem oraz kruche ciasto - pychotka :) 
Pachniało w całej kuchni. Dzisiaj już niewiele zostało ;)


Już mam pomysł na kolejne ciasto :) Jak je zrobię na pewno się z Wami podzielę efektami.

Życzę Wam udanego i słonecznego dnia.
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. aaaa pycha!! a jak wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest bardzo łatwa w przygotowaniu :)

      Usuń
  2. Pysznie wygląda. Uwielbiam takie szarlotki, często robię podobne.
    Jutro zabieram się za wypiek.
    Dzięki za link do przepisu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń