czwartek, 4 lipca 2013

Pokaż kotku, co masz w środku

Zostałam zaproszona do tej zabawy przez http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/

Zasady:
Otagowana osoba ma za zadanie:
- napisać o tagu - od kogo otrzymała nominację :)
- zrobić zdjęcie torebki i napisać skąd ją ma,
- zrobić zdjęcie całej jej zawartości,
- opisać torebkową zawartość,
- otagować inne osoby, które się chce i ile się chce.

Oto moja torebka. Już kiedyś pokazywałam ją na blogu. Niestety jest już nieco sfatygowana, ale bardzo ją lubię. Kupiłam ją w second handzie za jakiś 9 zł.


Zawartość torebki.


telefon, klucze, krem Love Me Green, wazelina kosmetyczna Floslek, gumka do włosów, wsuwki, długopis, notes, pilniczek ShinyBox, perfum Far Away, chusteczki higieniczne

Oczywiście zapomniałam o portfelu, nic dziwnego często zdarza mi się zostawić go w domu wychodząc gdzieś ;)

Nominuję:

4 komentarze:

  1. już jedna odpowiedź na taki tag z torebką jakoś mi się przedłuża:) ale teraz może się w końcu zmotywuje:P

    OdpowiedzUsuń
  2. http://innlovee.blogspot.com/
    zapraszam na moje 1 blogowe rozdanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Ale masz super mało rzeczy :) bardzo ładna torebka! Wiesz, że nigdy mi się nie zdarzyło zapomnieć portfela... Dopiero w tamtym roku pierwszy raz - jak byłam na wymianie w Niemczech! Wsiadłam w tramwaj - kontrola! Oczywiście tyle jeździłam, ale wcześniej nikt nie sprawdzał. I nagle uuups nie mam portfela z legitymacją :D wyprowadzili mnie, przyjechał radiowóz z policjantami... Ale wstyd jak sobie przypomnę! i 9 euro mandatu. Od tej pory zawsze noszę portfel i sprawdzam parę razy czy go wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja raczej staram się nosić w torebce tylko niezbędne rzeczy.
      No a przygodę bez portfela miałaś niezłą, po takiej chyba już zawsze bym pamiętała o portfelu ;)

      Usuń