czwartek, 25 lipca 2013

Początek ciekawej współpracy :)

Dzisiaj dotarła do mnie cudna paczucha w ramach współpracy z BingoSpa.
 Znalazły się w niej trzy wybrane przeze mnie kosmetyki:
- Maska do twarzy z kompleksem algowym
- Kolagenowe serum do mycia twarzy
- Szampon borowinowy i 5 ziół


Jeszcze dzisiaj biorę się za testowanie :)
Poza tym wczoraj kupiłam (już nie mogłam się powstrzymać):
- puder do kąpieli o zapachu lodów jogurtowych Delia Cosmetics
- mleczko do zmywania paznokci kokos & wanilia Simple Beauty
- oliwkowy peeling solny pod prysznic Fresh & Beauty


Jakie paczuszki ostatnio do Was dotarły? Kupiłyście coś ciekawego?
Dajcie znać w komentarzu :)

7 komentarzy:

  1. Widzę, że również się skusiłaś na szampon borowinowy z BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawił mnie, zobaczymy jak się spisze :)

      Usuń
  2. Szampon borowinowy brzmi bardzo ciekawie. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :)

    PS. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne na moim blogu http://zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com/2013/07/konkurs-pierwsze-rozdanie-kosmetyczne-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania;) Daj znać jak się sprawdzi ten peeling solny ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście dam znać :)

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy, świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń