wtorek, 23 lipca 2013

Perełki do kąpieli Lilliputz

Mam totalnego świra na punkcie kosmetyków do kąpieli i peelingów (zapewne już to zauważyliście) ;) Zatem nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała i tego wynalazku. Co prawda jest to produkt przeznaczony dla dzieci, ale co tam, przecież wiele osób używa kosmetyków dla bobasów. Może to nie jest oliwka czy delikatny krem, mimo wszystko moje wewnętrzne dziecko nie pozwoliło mi przejść obojętnie obok tych perełek do kąpieli ;) Do rzeczy! Do wyboru mamy dwa warianty:  dla księżniczek i dla piratów. Oczywiście wybrałam wersję dla piratów :)


Opis producenta


Moja opinia

Opakowanie - saszetka zawierająca 80 g perełek. 
Graficznie, bardzo przyzwoite, przyciągające wzrok, nieprzesadzone.


Zapach - przed wrzuceniem do wanny produkt ten pachnie dość intensywnie, zapach przypomina owoce leśne, ale jest nieco chemiczny. Po rozpuszczeniu się we wodzie zapach ulatnia się i jest niemal niewyczuwalny.
Konsystencja i kolor - drobne fioletowe kuleczki, barwią wodę na ciemnofioletowy (lekko brązowawy) kolor. Wygląda to średnio, dla mnie lepszy byłby kolor niebieski. 



Stosowanie - perełki należy po prostu wsypać do wody i poczekać aż się rozpuszczą. 
Cena - 3,99 zł / 80 g

Ocena - 2/5
Nie jest to jakiś super produkt do kąpieli. 
Może dzieciakom by się spodobał, ale chyba tylko ze względu na to, że barwi wodę. 
Jak dla mnie to żadna rewelacja. Praktycznie brak zapachu, kolor wody fatalny, cena średnia. 
Zanim użyłam myślałam, że skuszę się na wersję dla księżniczek, ale teraz szczerze wątpię.

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że zapach znika ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam wanny wiec nie korzystam z takich bajerów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj i szkoda, że wodę barwi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie takie jest ich zadanie, ale kolor jest fatalny.

      Usuń
  4. To produkt dla dzieci - właśnie do barwienia wody i uważam, że nadaje się do tego idealnie. Ja dla córki kupuję różowy i jest super - dzieciak zadowolony.

    OdpowiedzUsuń