sobota, 13 lipca 2013

Paloma cukrowy peeling do stóp

Jakiś czas temu wspominałam Wam o cukrowym peelingu do stóp, który zakupiłam w drogerii Rossmann w promocji za niecałe 4 zł. Trudno było się nie skusić za taką cenę ;) Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi dlatego też i ten musiał wpaść w moje ręce. Poza na kilka słów na jego temat. 

Opis producenta
Cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym

Delikatne i gładkie stopy już po pierwszym zastosowaniu!
Cukrowy peeling do stóp o orzeźwiającym zapachu. Dzięki zawartości kryształków cukru szybko i skutecznie usuwa suchy i zrogowaciały naskórek, niwelując wszelkie zgrubienia. Idealnie wygładza, zmiękcza, pobudza do odnowy. Olejki winogronowy i migdałowy, witaminy A i E zapewniają komfort podczas zabiegu - intensywnie nawilżają, odżywiają i natłuszczają naskórek. Zabieg zapewnia świeżość, odprężenie i uczucie "lekkich stóp".
Perfekcyjnie usuwa zrogowaciały naskórek, idealnie nawilża i odżywia skórę.


Moja opinia
Opakowanie - plastikowy słoik o pojemności 125 ml, solidnie wykonany, z dość grubego plastiku, bardzo dobrze chroni produkt, chociażby przed dostaniem się do środka wody. Etykiety są bardzo ładnie zaprojektowane, czytelne i nieprzesadzone.


Zapach - zgodnie z tym co co zostało napisane na etykiecie zapach ma być orzeźwiający i taki też jest, niezwykle świeży i przyjemny.
Konsystencja - kosmetyk ten jest bardzo gęsty, dość tłusty, zawiera grube drobiny ścierające jak na peeling cukrowy przystało.

Stosowanie - peeling należy nałożyć na suchą skórę, delikatnie masować okrężnymi ruchami przez ok. 2 min. szczególnie w miejscach zgrubień i zrogowaceń, następnie dokładnie spłukać wodą. Bardzo przyjemny w użytkowaniu :)
Cena - kupiłam go w promocji za ok. 4 zł, nie pamiętam jaka była jego regularna cena. W sklepach internetowych i na allegro można go kupić za 8-9 zł.
Efekty po stosowaniu - cudów się nie spodziewałam, ale produkt ten pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek, sprawia, że skóra staje się miękka i delikatna. Najbardziej zależało mi na wygładzeniu newralgicznego punktu czyli pięt. Również w tym wypadku kosmetyk ten dał radę :) Przy regularnym stosowaniu delikatnie nawilżył skórę, a w pakiecie z kremem sprawił, że pięty są gładkie i super prezentują się w japonkach i sandałach ;)
Ocena 5/5
Produkt ten to chyba najlepszy peeling do stóp jaki do tej pory stosowałam. Jeżeli znajdzie się taki, który go zdetronizuje na pewno Was o tym poinformuję :)

Jakie są Wasze sprawdzone sposoby na piękne stopy? Macie swój ulubiony peeling? 
Dajcie znać w komentarzu :)

2 komentarze:

  1. nie używałam jeszcze peelingów do stóp, ale ten się zapowiada całkiem nieźle :) Dobrze, że Ci super służył :)

    OdpowiedzUsuń