piątek, 19 lipca 2013

Paczki i małe odkrycie

W ciągu ostatnich dwóch dni otrzymałam kilka ciekawych paczek :) Oto co w nich znalazłam.

W ramach współpracy ze sklepem Natura Siberica otrzymałam do przetestowania próbki kosmetyków.


W ramach wyróżnienia od ShinyBox mały upominek :)


Od sklepu Bio-beauty nagroda w postaci kremu do rąk oraz zakupione próbki.


Mata plażowa wygrana w konkursie RMF FM.


Wczoraj dokonałam małego odkrycia (dla mnie przełomowego) ;) 
Dawno nie byłam w mydlarni w moim mieście i postanowiłam się tam wybrać, tak z ciekawości. I co się okazało - są tam kosmetyki Organique! Gdybyście widzieli moją minę jak je zobaczyłam na półce. 
Już wiem, że będę się tam pojawiać co raz częściej  :)

Kupiłam: maskę algową borówkową Organique, glinkę białą i czarną oraz kompleks solny do kąpieli i peelingu stóp i łydek Baumgart Pharmaceuticals.


A jak u Was, dostaliście ostatnio jakieś fajne paczuchy?

2 komentarze: