poniedziałek, 22 lipca 2013

Nowa współpraca i małe zakupy :)

Dziś dotarła do mnie paczka w ramach nawiązanej niedawno współpracy z firmą Pilomax. W środku znalazłam katalog informacyjny dotyczący produktów tej marki, maskę do włosów ciemnych Henna Wax, maskę regenerującą do włosów farbowanych na ciemne kolory oraz zestaw do regeneracji włosów i skóry głowy maskami (turban + grzebień). Co prawda włosów nie farbuję już od ponad roku, jednak myślę, że ta maska i tak może się sprawdzić w przypadku moich naturalnie ciemnych włosów. 




Od momentu wypróbowania maski w formie kompresu 4D firmy Dermo Pharma (której recenzję możecie przeczytać tu), szukałam jej w różnych drogeriach, żeby zaopatrzyć się w inny rodzaj. Nie chciałam zamawiać specjalnie jednej maseczki przez internet. W końcu dzisiaj znalazłam ją w jednej z drogerii, w której dawno nie byłam (i to był błąd) :) Tym razem wybrałam wariant intensywne nawilżenie i dotlenienie. Cena 5,99 zł. Dodatkowo dorwałam też peeling solny na bazie soli z Morza Martwego :) Cena 9,99 zł. 
Muszę częściej zaglądać do tego typu drogerii, można tam znaleźć super kosmetyki w niskich cenach, których nie ma w Rossmannie czy innych tego typu "sieciówkach".


Pozdrawiam :)

2 komentarze: