poniedziałek, 15 lipca 2013

Moje nowości kosmetyczne

Dziś kilka kosmetyków, które ostatnio pojawiły się w mojej kosmetyczce :) Niektóre z nich kupiłam (otrzymałam) już jakiś czas temu, inne dołączyły do gromadki dziś ;) 


Marion SPA - Biała glinka maseczka odżywcza (3,99 zł)
Golden Rose - Holiday lakier piaskowy (z wymiany)
Bebe Young Care - pomadka ochronna waniliowa (gratis do zakupów)
Avon - Far Away (perfum zakupiony już jakiś czas temu, można go było zobaczyć tu)
Organique - żurawinowe masło do ciała (nagroda wygrana w konkursie)
Marion - żel peelingujący do ciała Mleczko kokosowe (4,99 zł)
Sally Hansen - odżywka do paznokci Miracle Cure (ok. 15 zł)
Dove - antyperspirant grapefruit i trawa cytrynowa oraz granat i werbena cytrynowa (6,99 zł)
Avon - żel nawilżający z olejkiem z mięty (6,50 zł)

Recenzje większości z nich pojawią się na blogu. 

A jakie kosmetyki Wy ostatnio kupiłyście? 

Macie może sprawdzone peelingi, które możecie polecić? Szukam kolejnego do mojej kolekcji ;)
Proponujcie, wrzucajcie linki do recenzji.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Organique są boskie, zaczynam dostawać lekkiego fioła na ich punkcie ;)

      Usuń
  2. super, tyle dobroci ^^ właśnie też szukam peelingu, męczę Loreal - bardzo ładnie pachnie, ale peeling z niego średni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre są te z Farmony. Ja już miałam kilka dobrych peelingów, ale nadal szukam innych ciekawych :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie to masło z Organique. W ogóle dużo dobrego czytałam o ich produktach, chyba w końcu będę musiała się na coś od nich skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie cudownie :) za jakiś czas pojawi się recenzja. To mój trzeci kosmetyk tej firmy i już wiem, że nie ostatni.

      Usuń