środa, 10 lipca 2013

Czas na testowanie :)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą, której produkty bardzo mnie interesowały. 
Dziś dotarła do mnie paczka, a w niej - dzbanek filtrujący Dafi :) 


Otrzymałam model Astra Unimax EI, miałam możliwość wyboru koloru i zdecydowałam się na granatowy. Prezentuje się zacnie ;)


Dodatkowo w paczce znajdowały się gadżety firmowe - długopis i brelok oraz ulotka informacyjna.

Więcej informacji na temat produktów i samej firmy znajdziecie na stronie internetowej oraz FB.



Ja biorę się za testowanie, już niebawem recenzja.

6 komentarzy:

  1. Może przetestujesz filtr kuchenny FT-LINE :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za propozycję, ale nie skorzystam. :)

      Usuń
  2. super miłego testowania :) I jeszcze długopis! Miło z ich strony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. również życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń