wtorek, 25 czerwca 2013

Zapach owoców na lato

Dziś chciałabym Wam pokazać kilka super owocowych kosmetyków, które idealnie sprawdzą się latem. 

Farmona Tutti Frutti mus do ciała - melon & arbuz


W porównania do różnego rodzaju maseł do ciała jest o wiele lżejszy, szybciej się wchłania i jest idealny nawet w letnie upały. Ma bardzo przyjemny, nieco słodki zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. 

Avon Foot Works peeling i balsam chłodzący do stóp - sorbet z papai


Oba produkty mają bardzo świeży, wręcz orzeźwiający zapach papai. Peeling nie do końca spełnia moje oczekiwania, ponieważ drobinki ścierające są w nim bardzo małe, wolę gruboziarniste peelingi. Za to balsam      znakomicie spełnia swoje zadanie, nawilża skórę i delikatnie ją chłodzi. Ma bardzo przyjemną, lekko żelową konsystencję i ekspresowo się wchłania. Polecam :)

Balea żel pod prysznic


W sumie żel jak każdy inny, ale za to zapach rzadko spotykany - mega bomba owocowa. Poza tym ma bardzo fajny niebieski kolor ;)

 Avon Senses - Citrus Burst mgiełka nawilżająca


Nie ukrywam, że trochę się zdziwiłam, gdy do mnie dotarła. Myślałam, że to zwykła mgiełka, ale bardziej przypomina rozwodniony balsam do ciała. Ma biały kolor, a po spryskaniu nią ciała należy ją delikatnie wmasować. Mimo wszystko jestem z niej bardzo zadowolona, bo pachnie jak mój ukochany peeling Yasumi Topaz Glamour - boski cytrusowy aromat <3

Floslek wazelina kosmetyczna do ust - pomarańczowa


Zapach tej wazeliny kojarz mi się z cukierkami rozpuszczalnymi, bardzo dobrze nawilża i jest niezwykle wydajna. Wazeliny tej firmy są stosunkowo tanie i mamy do wyboru kilka wariantów zapachowych.

Original Source żel pod prysznic - Lemon & Tea Tree


Żel zawiera naturalne olejki eteryczne, intensywnie orzeźwia i nie zawiera rutyny ;)

Garnier Fructis szampon wzmacniający - grejpfrutowy


Dobrze spełnia swoją rolę, nie obciąża włosów i nie podrażnia skóry głowy. Jest bez silikonów i bez parabenów. Zawiera ekstrakt z czerwonego grejpfruta. Pachnie obłędnie, szkoda, że ten zapach nie pozostaje na włosach :)

Farmona Tutti Frutti peeling do ciała - jeżyna & malina


Pachnie mega słodko i mega owocowo, jest bardzo wydajny. Bardzo mocno ściera martwy naskórek. Butelka ma pojemność 120 ml, więc idealnie sprawdzi się w podróży.

A Wy możecie polecić jakieś ciekawe kosmetyki owocowe? Lubicie takie zapachy czy wolicie inne?
Czekam na Wasze komentarze :)

3 komentarze:

  1. Oj uwielbiam takie zapachy:) na pewno latem spotkam się z tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawe czy spodobałby mi się ten peeling Farmony o zapachu Jeżyny & Maliny :) bo lubię takie połączenia.
    Swoją drogą ta seria szamponów Garnier Fructis Siła i Blask jest niesamowita. Mam Marakuję i zapach uzależnia. Żałuję, że nie widziałam ich w UK bo odżywka z tej samej linii jest godna uwagi podobnie jak szampon. Skuś się jak będziesz miała okazję :)

    Wazeliny Flos-leku bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling Farmony na pewno przypadłby Ci do gustu :) Są jeszcze inne warianty - melon & arbuz, wiśnia i porzeczka. A na Garnier Fructis na 100% jeszcze się skuszę.

      Usuń