wtorek, 18 czerwca 2013

Urodzinowy ShinyBox czerwiec 2013 :)

Nie ukrywam mojego zachwytu - urodzinowy box jest boski <3
Zespół ShinyBox zadbał o to, aby urodzinowe pudełko było wyjątkowe. 
Oto jak wygląda:



Bardzo podoba mi się nowy wygląd :)

Dodatkiem były dwa vouchery:
HEPPIN.COM 25 zł (minimalna kwota zamówienia to 150 zł)
ekobieca.pl 5% rabatu
Jeżeli komuś się przydadzą bardzo chętnie oddam :)


Urodzinowa karta z opisem zawartości :)


No i oczywiście kosmetyki:



Organique Odświeżający krem do stóp 
produkt pełnowymiarowy
27,00 zł / 75 ml

Bogaty w naturalne wyciągi krem do stóp wykazuje działanie antyseptyczne, przeciwpotne i odświeżające. Długotrwale nawilża, wygładza i odżywia skórę, bez uczucia lepkości. Zapobiega pękaniu pięt.


KMS California Hairplay makeover spray - spray odświeżający 
pojemność 75 ml
87,00 zł / 250 ml

Kosmetyk dla każdego, kto chce na sucho oczyścić włosy i nie zburzyć fryzury. Absorbuje nadmierną ilość sebum i dodaje fryzurze trwałość na kolejny dzień. Idealny dla szybkiego odświeżenia fryzury oraz pomocny między myciem włosów. Zawiera specjalną mąkę ryżową - to właśnie ona pochłania sebum i dodatkowo tworzy teksturę.


Dermo Pharma Maska kompres 4D
produkt pełnowymiarowy
6,99 zł / 21 g

Super efektywna maska kompres 4D na płacie włókninowym. Formuła doskonale zbalansowanych składników aktywnych o jakości farmaceutycznej. Maska dostępna w trzech rodzajach: aktywne oczyszczanie i redukcja trądziku, efektywna regeneracja i wygładzanie oraz intensywne nawilżanie i dotlenienie.


Green Pharmacy Peeling do ciała
produkt pełnowymiarowy
16,00 zł / 300 ml

Zawiera naturalne kryształki soli. Delikatnie złuszcza naskórek oraz poprawia mikrokrążenie, sprawiając, że Twoja skóra staje się gładka i miękka. Relaks dla ciała i zmysłów. Dostępna w kilku rodzajach.


Paese Szminka w płynie Manifesto
produkt pełnowymiarowy
17,90 zł / 6 ml

Łączy w sobie silne krycie pomadki i łatwość aplikacji błyszczyka. Głębokie, czyste pigmenty zapewniają widoczny kolor. Zawarty w szmince koktajl witamin A, E, C wspomaga odżywienie i pielęgnację ust.

Prezent - pilniczek :)


Zawartość jest rewelacyjna!
 Jak tylko przetestuję kosmetyki, zamieszczę recenzję. 

A Wy macie już urodzinowego ShinyBox?
Jesteście zadowolone z zawartości?

11 komentarzy:

  1. No rzeczywiście pudełeczko bardzo fajne :)
    Najbardziej podoba mi się peeling. A ten krem do stóp o jakim jest zapachu?? Jak możesz to, proszę, odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem ma delikatny miętowo-ziołowy zapach, bardzo przyjemny :) Też bardzo podoba mi się ten peeling - ślicznie pachnie :)

      Usuń
  2. Ja nadal czekam na kuriera :) zawartość przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaraz wrzucam, mam identyczną wersję, tylko bon na 10 zł:) powiem tak, glossy wywołał u mnie większe wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. nieraz robie zakupy w heppin i ekobieca więc przygarnęłabym bony :) a zawartość super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już mam i jutro u mnie na blogu unboxing :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko takie samo jak u Ciebie :D Strasznie podoba mi się to pudełeczko;) Moje komentarze do pudełka dopiero w piątek ale już nie mogę się doczekać pisania o tych fajnych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczko jest śliczne, na 100% do czegoś je wykorzystam.

      Usuń
  7. Też mam :) I dla mnie pudełko jest mega :)

    OdpowiedzUsuń