piątek, 14 czerwca 2013

Top 10 ShinyBox

W tym miesiącu ShinyBox obchodzi swoje 1 urodziny, z tej okazji postanowiłam podzielić się z Wami moim (i nie tylko) TOP 10 najlepszych kosmetyków, które znalazłam w pudełkach. Podkreślam, że kolejność ich wymienienia nie ma znaczenia :)

1. Organique czekoladowy peeling cukrowy (majowy ShinyBox)


Istne cudeńko - bosko pachnie, rewelacyjnie złuszcza martwy naskórek i pozostawia skórę gładką i delikatną. Poza tym jest bardzo wydajny.

2. L'Occitane odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych (listopadowy ShinyBox)


Sprawia, że włosy są niezwykle miękkie i zregenerowane. Zapach tego szamponu bardzo przypadł mi do gustu, choć niektórym takie ziołowe aromaty mogą przeszkadzać.

3. Delia baza wygładzająca pod makijaż  (grudniowy ShinyBox)


Ten kosmetyk trafił w ręce mojej mamy i była z niego bardzo zadowolona. 
Nie uczulał, pozostawiał skórę aksamitnie gładką i wystarczył na bardzo długo. 

4. Bioderma płyn micelarny (lutowy ShinyBox)


Czytałam wiele pochlebnych opinii na jego temat i sama mogę je potwierdzić. 
Nie podrażnia skóry, nie uczula, bardzo dobrze zmywa makijaż i jest super wydajny :)

5. Grashka tusz wydłużający (kwietniowy ShinyBox)


Jest to jeden z lepszych tuszy jakie do tej pory stosowałam. 
Nie obsypuje się, nie odciska się na górnej powiece i pięknie podkreśla i wydłuża rzęsy. 

6. Dermedic szampon do włosów chroniący skórę Emolient Linum (grudniowy ShinyBox)



Ten specyfik spodobał się mojemu chłopakowi :) 
Nie wysusza skóry i dobrze wpływa na kondycję włosów.

7. O.P.I. lakier do paznokci (marcowy ShinyBox)


Dobrze kryje i jest bardzo trwały - lakier idealny :)

8. Green Pharmacy jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki (kwietniowy ShinyBox)


Stosuję ten produkt regularnie i z ręką na sercu mogę stwierdzić, że jest to najlepszy jedwab jaki używałam. 
Jest niezwykle wydajny i bardzo tani. Kosztuje 8,50 zł :)
Polecam wszystkim !

9. Delia masło do ciała (marcowy ShinyBox)

Ciekawa opcja dla osób, które nie lubią się opalać (czyli dla takich jak ja) ;) 
Poprawia koloryt skóry i obłędnie pachnie.

10. Goldwell StyleSign Gloss Magic Finish (majowy ShinyBox)

Ogólnie nie przepadam za produktami do stylizacji włosów. Jednak z tą firmą spotkałam się już wcześniej i nigdy mnie nie rozczarowały ich kosmetyki. 
Nabłyszczacz ten świetnie utrwala fryzurę i nadaje włosom delikatny połysk.


Oczywiście mogłabym wypisać jeszcze więcej kosmetyków z pudełek Shiny, ale chciałam wybrać te naj naj najlepsze :) Niestety nie miałam też w swoim posiadaniu wszystkich edycji ShinyBox nad czym ubolewam, gdyby tak było zapewne lista ta wyglądałaby zupełnie inaczej.

Czekam niecierpliwie na urodzinowe pudełko, o którego zawartości niebawem Was poinformuję :)

A zespołowi Shiny życzę jeszcze więcej zadowolonych klientek i tak samo dobrych lub lepszych pudełek, które sprawiają mi co miesiąc tyle radości :)

2 komentarze:

  1. miałam bioderme i opi ale w pełnowymiarowych opakowaniach bo pudełka nie zamawiam

    OdpowiedzUsuń