piątek, 21 czerwca 2013

Soki i herbaty

Dzisiaj trochę z innej beczki :) 

Po pierwsze dzięki Creative Magazine mam możliwość przetestować soki Limmi - limonkowy i cytrynowy. Dlatego też w najbliższym czasie spodziewajcie się wpisu o charakterze nieco kulinarnym :) Nie ukrywam, że mam już kilka pomysłów jak ciekawie je spożytkować.


Może i wyglądają niepozornie (200 ml), ale jedna taka butelka to kilogram owoców :)

Druga ciekawa opcja to herbaty. Jestem ogromną fanką kawy, ale herbaty też lubię.
Dlatego też skorzystałam z okazji i w sklepie Smak Sztuki zamówiłam promocyjny zestaw próbek herbat.
Znalazło się w nim 5 herbat po 3 g każda oraz mini poradnik o parzeniu herbaty. 

- herbata owocowa koktajl owocowy
- herbata zielona uśmiech lata
- herbata owocowa grzaniec
- herbata zielona jaśminowa
- yerba mate lemon

Zestaw herbat jest darmowy, wystarczy pokryć koszty wysyłki.
Myślę, że to świetna opcja żeby poznać nowe smaki.
Mnie najbardziej ucieszyła yerba mate, której zawsze chciałam spróbować oraz koktajl owocowy :)

Namawiam Was do sprawdzenia tego sklepu :)

1 komentarz: