czwartek, 27 czerwca 2013

Lakier świecący w ciemności + moja kolekcja :)

Ostatnio będąc w Rossmannie zakupiłam dwa bardzo ciekawe kosmetyki. Jednym z  nich jest Lovely Dark Shine - bezbarwny, fosforyzujący lakier do paznokci :) Nie macie pojęcia jaką miałam radochę jak go zobaczyłam. 


Ma mleczno-zielony odcień, na paznokciach wygląda jak bezbarwny lakier z białymi mikroskopijnymi drobinkami. Buteleczka ma pojemność 8 ml i kosztuje ok. 7,50 zł. Bardzo łatwo się go aplikuje. Działa tak samo jak inne fosforyzujące produkty, należy go "naświetlić", w ciemności świeci zielono-białym światłem ;)
Chciałam ten efekt jakoś uchwycić, ale aparat mi na to zbytnio nie pozwolił. Efekty są takie.


Poza tym kupiłam także cukrowy peeling do stóp, o którym opowiem Wam jak tylko go przetestuję :)

W dzisiejszym poście chciałam Wam też pokazać moją lakierową kolekcję. Na punkcie lakierów mam po prostu fioła! Teraz już staram się ograniczać, ale kiedyś miałam ich jeszcze więcej. Oto i one:













Razem gromadka liczy 74 lakiery.

A jak wyglądają Wasze kolekcje? Ile macie lakierów, jakie kolory, rodzaje lubicie najbardziej?

14 komentarzy:

  1. Ile lakierów wooo! ja mam obecnie 3 lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;D Uwielbiam lakiery. Gdzie dorwałaś taki świecący, bo ostatnio koleżanka mnie o takie pytała ;D
    Ja mam obecnie 32 lub 33 lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie przed chwila go kupilam w Rossmanie :D + ile trzeba naswietlac, bo ja jestem taka madra, ze poszlam do lazienki, a on nie swiecil xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy parę minut pod jakąś lampką :)

      Usuń
  4. Mam taki sam z rosmana;)Mam pytanko jeżeli chcesz żeby świecił trzeba pierw pomalować paznokcie normalnym lakierem i potem fosforyzujący czy może być sam fosforyzujący ???

    OdpowiedzUsuń
  5. duża kolekcja ^^ moja liczy 58 lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem spora kolekcja ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dokładnie 134 lakiery i okolo 30 odzywek;D czy w rossmanie będzie też niebieski świecący w ciemności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora kolekcja :) Ja nie widziałam niebieskiego lakieru świecącego w ciemności i szczerze wątpię czy taki się pojawi...

      Usuń
  8. o co chodzi z tym naswietleniem i jak to zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanko czy jak przez te kilka minut naświetle lampą ten lakier to później będzie przez długi czas świecił?

    OdpowiedzUsuń
  10. jak długo trzeba naświetlać zeby świecił np całą noc..??

    OdpowiedzUsuń